Opschakelen | Roy Zieleman

Redactie Redactie
• Laatste update:

Waarom verruilden jullie deze maand het merk Peugeot voor de universele vlag van Bosch Car Service?

We willen een bredere doelgroep aantrekken en onze werkplaatsbezetting vergroten. Als dealer krijg je toch voor 95 procent je eigen merk binnen; als universeel hebben we die drempel niet meer.

Vanwaar de keuze voor Bosch Car Service?

Helemaal op eigen houtje verder was voor ons geen optie. We zijn de ondersteuning vanuit de importeur gewend. Zeker als het gaat om technische informatievoorziening kun je niet zonder een sterke partij. Daarnaast vinden wij dat de kwaliteit en uitstraling van Bosch Car Service erg goed passen bij ons bedrijf.

Hebben jullie veel moeten veranderen?

De uitstraling van het pand, kleding en briefpapier, de gebruikelijke zaken. Verder hebben we Bosch diagnoseapparatuur en een nieuwe aircomachine aangeschaft. Onze monteurs zijn op training geweest om met de nieuwe KTS 590 te leren werken. 

Wat verwacht je van de overgang van dealer naar naar universeel?

Door een lager uurtarief te gaan hanteren verwachten wij dat het aantal werkplaatsdoorgangen zal gaan stijgen. Ons aanbod occasions willen wij gaan uitbreiden met meer auto’s van andere merken. Daarnaast blijven wij nieuwe auto’s leveren. Zowel Peugeot als andere merken.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Opschakelen | Roy Zieleman | Automotive Online

Opschakelen | Roy Zieleman

Redactie Redactie
• Laatste update:

Waarom verruilden jullie deze maand het merk Peugeot voor de universele vlag van Bosch Car Service?

We willen een bredere doelgroep aantrekken en onze werkplaatsbezetting vergroten. Als dealer krijg je toch voor 95 procent je eigen merk binnen; als universeel hebben we die drempel niet meer.

Vanwaar de keuze voor Bosch Car Service?

Helemaal op eigen houtje verder was voor ons geen optie. We zijn de ondersteuning vanuit de importeur gewend. Zeker als het gaat om technische informatievoorziening kun je niet zonder een sterke partij. Daarnaast vinden wij dat de kwaliteit en uitstraling van Bosch Car Service erg goed passen bij ons bedrijf.

Hebben jullie veel moeten veranderen?

De uitstraling van het pand, kleding en briefpapier, de gebruikelijke zaken. Verder hebben we Bosch diagnoseapparatuur en een nieuwe aircomachine aangeschaft. Onze monteurs zijn op training geweest om met de nieuwe KTS 590 te leren werken. 

Wat verwacht je van de overgang van dealer naar naar universeel?

Door een lager uurtarief te gaan hanteren verwachten wij dat het aantal werkplaatsdoorgangen zal gaan stijgen. Ons aanbod occasions willen wij gaan uitbreiden met meer auto’s van andere merken. Daarnaast blijven wij nieuwe auto’s leveren. Zowel Peugeot als andere merken.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.