Analyse | Heel weinig licht in de duisternis bij Lightyear

Lightyear • Een combinatie van overmoed, te weinig kennis van de auto-industrie en weinig imposante of zelfs gebrekkige technische innovaties hebben Lightyear de das omgedaan. Dat concludeert voormalig VDL Nedcar-engineer, consultant en technisch journalist Peter Paul Keizer in een gastbijdrage. “De automotive is geen business voor beginners of dromers”.
Redactie Redactie
• Laatste update:
Ex-cfo van Lightyear: 'In totaal minstens 1 miljard euro nodig om Lightyear 2 te laten slagen'
Een groep investeerders, onder leiding van Arnoud Aalbersberg, start een nieuw bedrijf (‘newco’) waarin onder meer het intellectueel eigendom wordt ondergebracht. (foto: Lightyear)

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Analyse | Heel weinig licht in de duisternis bij Lightyear | Automotive Online

Analyse | Heel weinig licht in de duisternis bij Lightyear

Lightyear • Een combinatie van overmoed, te weinig kennis van de auto-industrie en weinig imposante of zelfs gebrekkige technische innovaties hebben Lightyear de das omgedaan. Dat concludeert voormalig VDL Nedcar-engineer, consultant en technisch journalist Peter Paul Keizer in een gastbijdrage. “De automotive is geen business voor beginners of dromers”.
Redactie Redactie
• Laatste update:
Ex-cfo van Lightyear: 'In totaal minstens 1 miljard euro nodig om Lightyear 2 te laten slagen'
Een groep investeerders, onder leiding van Arnoud Aalbersberg, start een nieuw bedrijf (‘newco’) waarin onder meer het intellectueel eigendom wordt ondergebracht. (foto: Lightyear)

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.