Maha nederland tijd om te leven
INGEZONDEN MEDEDELING
Er valt nog een goede boterham te verdienen in de equipmentbranche, maar dat vereist wel dat er hard en goed gewerkt wordt. “Alles draait om de klant. De markt in zijn totaliteit groeit niet meer, dus dat betekent dat we met zijn allen meer moeten doen om die klant binnen te halen. In mijn ogen gaat het erom dat alle processen om de klant draaien”, zegt Van der Linden. Maha Nederland levert daar een bijdrage aan door garagisten de mogelijkheid te geven de klant uitgebreid te informeren. “Vertel de klant wat er allemaal niet goed is aan de auto, maar ook wat er wel goed is. Dan kun je een band opbouwen.” Zelf investeert Maha ook fors in het klantcontact. “Wij hebben onze saleskracht vergroot met nieuwe mensen. Maar ook leveren wij een steeds breder service- en aftersalespakket. Wij willen de klant ontzorgen. Daarnaast zijn er nieuwe concepten in ontwikkeling. Het wordt volgend jaar geen gemakkelijk jaar, maar we hebben er wel zin in.”