Schadeseminar 2012: NEN-norm en klanttevredenheid centraal

Redactie Redactie
• Laatste update:

Schadebedrijven, lakkenleveranciers, tussenpersonen en leasemaatschappijen, allemaal waren ze aanwezig. De toekomst van de branche stond centraal en dat leverde vele interessante discussies op.

Duidelijk werd dat de NEN-norm gaat leiden tot extra investeringen, maar ook tot extra kansen. En klanttevredenheid wordt steeds belangrijker. Dat vinden ook de verzekeraars. 

Bekijk hieronder een sfeerimpressie.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Schadeseminar 2012: NEN-norm en klanttevredenheid centraal | Automotive Online

Schadeseminar 2012: NEN-norm en klanttevredenheid centraal

Redactie Redactie
• Laatste update:

Schadebedrijven, lakkenleveranciers, tussenpersonen en leasemaatschappijen, allemaal waren ze aanwezig. De toekomst van de branche stond centraal en dat leverde vele interessante discussies op.

Duidelijk werd dat de NEN-norm gaat leiden tot extra investeringen, maar ook tot extra kansen. En klanttevredenheid wordt steeds belangrijker. Dat vinden ook de verzekeraars. 

Bekijk hieronder een sfeerimpressie.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.