Digitale evolutie van het onderhoudsboekje

Steven Don Steven Don
Digitale evolutie van het onderhoudsboekje

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Adriaan Roggeveen

    Goed artikel, goed signaal, maar vreemd dat jullie actieve aftermarket initiativen als iGarage en Servicebook niet noemen!

  • Leon Wonnink

    Mooi artikel over digitalisering in de autobranche.
    Helaas is deze OER-conservatief (“het heeft altijd al zo gewerkt, dus waarom veranderen?”).
    Te regelmatig kom ik autobedrijven tegen in mijn vak, die nog niet digitaal plannen bijvoorbeeld. Terwijl nieuwe Plan-IT klanten reageren met de opmerking: “Dat we dit niet eerder hebben gedaan.”
    En dan heb ik het nog niet eens over het rendement wat het ze oplevert. Doorgaans 2 tot 6 procent.
    Het “digitale” autobedrijf is zijn analoge collega hierdoor 3 stappen vooruit.

  • Clemens van Dorp

    En daarom is juist CC-Platform bedacht en succesvol.
    Waarbij in dit geval de onderhoudshistorie per kenteken centraal staat en niet beperkt tot organisaties die aan die historie hebben bijgedragen. Ook onderhoud door professionele Universelen is relevant binnen de historie. Dat kan dankzij standaardisatie van het centraal aanleveren van geleverd onderhoud; vanuit meerdere partijen. Zodat er geen tijdgaten van importantie ontstaan.
    CC-Platform als standaard interface en uitgewerkt in onze video op customerconnect.nl

    Clemens van Dorp
    directeur

  • Frank Boumam

    Sinds de introductie van het Mazda onderhoudsboekje bieden we op http://www.2ndBit.com handleidingen voor de aftermarket aan waarin we uitleggen hoe de digitale onderhoudsboekje ingevuld dienen te worden.

Digitale evolutie van het onderhoudsboekje | Automotive Online

Digitale evolutie van het onderhoudsboekje

Steven Don Steven Don
Digitale evolutie van het onderhoudsboekje

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Adriaan Roggeveen

    Goed artikel, goed signaal, maar vreemd dat jullie actieve aftermarket initiativen als iGarage en Servicebook niet noemen!

  • Leon Wonnink

    Mooi artikel over digitalisering in de autobranche.
    Helaas is deze OER-conservatief (“het heeft altijd al zo gewerkt, dus waarom veranderen?”).
    Te regelmatig kom ik autobedrijven tegen in mijn vak, die nog niet digitaal plannen bijvoorbeeld. Terwijl nieuwe Plan-IT klanten reageren met de opmerking: “Dat we dit niet eerder hebben gedaan.”
    En dan heb ik het nog niet eens over het rendement wat het ze oplevert. Doorgaans 2 tot 6 procent.
    Het “digitale” autobedrijf is zijn analoge collega hierdoor 3 stappen vooruit.

  • Clemens van Dorp

    En daarom is juist CC-Platform bedacht en succesvol.
    Waarbij in dit geval de onderhoudshistorie per kenteken centraal staat en niet beperkt tot organisaties die aan die historie hebben bijgedragen. Ook onderhoud door professionele Universelen is relevant binnen de historie. Dat kan dankzij standaardisatie van het centraal aanleveren van geleverd onderhoud; vanuit meerdere partijen. Zodat er geen tijdgaten van importantie ontstaan.
    CC-Platform als standaard interface en uitgewerkt in onze video op customerconnect.nl

    Clemens van Dorp
    directeur

  • Frank Boumam

    Sinds de introductie van het Mazda onderhoudsboekje bieden we op http://www.2ndBit.com handleidingen voor de aftermarket aan waarin we uitleggen hoe de digitale onderhoudsboekje ingevuld dienen te worden.