Eurol introduceert additievenlijn op Automechanica

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • a.van nierop

    Vanuit technisch oogpunt niet vaak zoveel onzin bij elkaar gezien. Als consument mag je anno 2014 (en al veel eerder)toch verwachten dat de auto-industrie geen knollen voor citroenen verkoopt. Wanneer iemand zich bij ‘normaal’ gebruik, houdt aan de onderhoudsvoorschriften, dan is al die ondoorzichtige hocuspocus totaal overbodig en weggegooid geld. Dat geldt overigens ook voor al die zogenaamde ‘premium’ brandstoffen. Echt marketing gezwam.

  • Adri Additief

    Het is wel duidelijk dat je de laatste jaren onder een grote steen hebt doorgebracht…