Autoschade Topselect naar landelijke schaal

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • hans warmenhoven

    tegen de verdrukking in weer een schadeherstelketen erbij? zit de markt daar wel op te wachten. daar waar de schadefrequentie afneemt, bestaande bedrijven steeds efficienter repareren, er niet elk jaar een grote regionale hagelbui valt, steeds meer alternatieve reparaties worden verricht en onuitroeibaar ook het grijze circuit (en binnen de bedrijven) een deel van de koek voor haar rekening neemt.
    al met al wordt het voor de consument niet helderder en kunnen de opdrachtgevers uit weer een partij meer kiezen tegen lagere prijzen? wat doet Focwa als standsorganisatie in het land van de reparateurs aan deze ontwikkelingen????

Autoschade Topselect naar landelijke schaal | Automotive Online

Autoschade Topselect naar landelijke schaal

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • hans warmenhoven

    tegen de verdrukking in weer een schadeherstelketen erbij? zit de markt daar wel op te wachten. daar waar de schadefrequentie afneemt, bestaande bedrijven steeds efficienter repareren, er niet elk jaar een grote regionale hagelbui valt, steeds meer alternatieve reparaties worden verricht en onuitroeibaar ook het grijze circuit (en binnen de bedrijven) een deel van de koek voor haar rekening neemt.
    al met al wordt het voor de consument niet helderder en kunnen de opdrachtgevers uit weer een partij meer kiezen tegen lagere prijzen? wat doet Focwa als standsorganisatie in het land van de reparateurs aan deze ontwikkelingen????