Jan Flipsen van Fiat Group Automobiles doet België erbij

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Jelle van der Hoek

    Hoezo ‘erbij doen’? Laten we het eens omdraaien: De Belgische markt realiseerde tot en met november 2009 449.745 registraties (federauto.be)terwijl de Nederlandse markt over heel 2009 een stand van 387.679 bereikte. De Belgische markt is dus substantieel groter dan de Nederlandse. Een aanname van Automobielmanagement is derhalve een contradictie ingegeven door eigen beleving. Het ‘erbij doen’ is een fenomeen wat in autoland een soort van doelstelling is. En resulteert tenslotte in niets….

  • J.J. Blok

    Als de Hr. J. Flipsen net zo slecht werkt voor de consument in Nederland dan heeft Belgie een slechte er bij. Ik zelf ben de dupe van Fiat Nederland BV. Zit al 9 maanden met een Fiat Punto die een mankement heeft en waar Fiat niets aan doet. De dealer laat mij gewoon in de kou staan. En de wagen staat er te staan en er gebeurt geheel niets aan. De wagen kost nu alleen maar geld en er komt niets voor terug dan een ergenis waar helaas geen eind aan komt. Importeur doet niets en dealer heeft tot nu toe ook niets gedaan. Dan een verhaal we zijn er mee bezig. Hoop dat ik andere ook hierbij voldoende heb geinformeerd hoe Fiat met hun clienten om gaat. vr.gr. Blok Maasdam