Vrijstelling ‘vervuilende overheidsdiesels’ kost 125 miljoen

Steven Don Steven Don
Vrijstelling ‘vervuilende overheidsdiesels’ kost 125 miljoen

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • JP

    Van bladblazer tot Overheidsauto : zoals de vos de passie preekt !!

  • Roel Hindriks

    Het rapport van CE Delft is zeer de moeite waard, bevat uitstekende informatie en te hopen is het dat tweede kamer leden en Wiebes met zijn ambtenaren het ook lezen en (willen) begrijpen.
    Overigens de meest voor de hand liggende eerste maatregel is een verhoging van de diesel accijns met 5 cent per liter en tegelijk een verlaging van de benzineaccijns, niet alleen om de verhouding benzine/diesel te verbeteren, maar om ook de verschillen aan de pomp met Duitsland en België te verkleinen.

  • j.k

    Wat te denken aan tractoren van loonbedrijven is ook oneerlijke concurrentie
    Vgr j.k

  • jdr

    Wat denkt men dat het gaat kosten om alle auto’s te vervangen. Er zijn auto’s bij die nog geen 10000 km hebben gereden. Denk aan speciale voertuigen van politie en brandweer. Laat het koningshuis/ overheid gewoon belasting betalen net als de gewone burger. Trouwens de aarde draait om zijn as dus krijg je de luchtvervuiling van andere landen hier, en wij moeten met zo’n klein landje de wereld redden?