Column De Vries | Hou op: het ‘wordt’ niet belangrijk!

Column • Leadopvolging is niets nieuws en online is geen tovermiddel. Laten we stoppen om dingen belangrijk te maken, die al decennialang belangrijk zijn betoogt columnist Paul de Vries.
Redactie Redactie
• Laatste update:
"Online leads vergen werk" (Foto: DCDW)

Word lid

Dit is een premium artikel, exclusief voor leden van Automotive. Word ook lid, kies hieronder:


Persoonlijk lidmaatschap
Vanaf slechts € 219,- per jaar

Bedrijfslidmaatschap
Vanaf slechts € 339,- per jaar


Bent u al lid? Log dan direct in

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer. 

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@mobilitymedia.nl, of bel 020-5800974.