Op niveau | AutoFirst beter zichtbaar dan ooit

Romy Wielinga Romy Wielinga
• Laatste update:
Autofirst

Pitstop Challenge met Tim en Tom Coronel

U heeft ‘m vast voorbij zien komen: AutoFirst organiseert de Pitstop Challenge voor consumenten. 50 fanatieke vriendenteams uit heel Nederland nemen het tegen elkaar op om te kijken wie het snelste banden van de Dakar Buggy van Tim en Tom Coronel kan wisselen, waarbij mooie prijzen te winnen zijn!

2 jaar Reparatie Garantie

Ook het nieuwe speerpunt van AutoFirst, 2 jaar garantie voor de consument, wordt op slimme manier zichtbaar. Zo zijn er volledig bestickerde vrachtwagens in de kleuren van AutoFirst. Ook komen er radiocommercials (met een lokaal karakter) en eigen online- en social media campagnes waarmee consumenten op een persoonlijke manier naar de garagist worden toegetrokken. Onlangs is dit ook succesvol gedaan met #mamafirst en #oranjefirst.

Recent heeft AutoFirst Nederland haar nieuwe landelijke website gelanceerd, waarmee de formule nog beter en veiliger vindbaar is vindbaar, nog veiliger en klantvriendelijker is. Na de landelijke website, zijn de deelnemer-sites aan de beurt, zodat deze als een visitekaartje van de garagist fungeren en de klantreis zo aangenaam mogelijk maken.

Meer informatie over wat AutoFirst voor u kan betekenen? Ga naar www.autofirst-nederland.nl/autofirst-worden

Op niveau | AutoFirst beter zichtbaar dan ooit | Automotive Online

Op niveau | AutoFirst beter zichtbaar dan ooit

Romy Wielinga Romy Wielinga
• Laatste update:
Autofirst

Pitstop Challenge met Tim en Tom Coronel

U heeft ‘m vast voorbij zien komen: AutoFirst organiseert de Pitstop Challenge voor consumenten. 50 fanatieke vriendenteams uit heel Nederland nemen het tegen elkaar op om te kijken wie het snelste banden van de Dakar Buggy van Tim en Tom Coronel kan wisselen, waarbij mooie prijzen te winnen zijn!

2 jaar Reparatie Garantie

Ook het nieuwe speerpunt van AutoFirst, 2 jaar garantie voor de consument, wordt op slimme manier zichtbaar. Zo zijn er volledig bestickerde vrachtwagens in de kleuren van AutoFirst. Ook komen er radiocommercials (met een lokaal karakter) en eigen online- en social media campagnes waarmee consumenten op een persoonlijke manier naar de garagist worden toegetrokken. Onlangs is dit ook succesvol gedaan met #mamafirst en #oranjefirst.

Recent heeft AutoFirst Nederland haar nieuwe landelijke website gelanceerd, waarmee de formule nog beter en veiliger vindbaar is vindbaar, nog veiliger en klantvriendelijker is. Na de landelijke website, zijn de deelnemer-sites aan de beurt, zodat deze als een visitekaartje van de garagist fungeren en de klantreis zo aangenaam mogelijk maken.

Meer informatie over wat AutoFirst voor u kan betekenen? Ga naar www.autofirst-nederland.nl/autofirst-worden