Succesvolle expert class zakelijke rijders

Redactie Redactie
• Laatste update:

Jean-Pierre Thomassen, managing consultant bij TNO Management Consultants, nam de aanwezigen mee in het verrassen van de klant, het overtreffen van verwachtingen, en hoe belangrijk dat is voor het behouden van bestaande en werven van nieuwe klanten. “Vrijwel alleen klanten die jouw bedrijf, product en dienstverlening een 9 of een 10 geven, worden ook daadwerkelijk een ambassadeur.”

Hoe de zakelijk rijder zich in feiten en cijfers laat vangen, vertelde Eric Vousten (VMS | Research, Intelligence & Strategy). Hij putte daarbij uit uitgebreid onderzoek dat hij naar de zakelijk rijder heeft verricht. “Meer interactie met de zakelijk rijder en meer keuzevrijheid zou een win-winsituatie moeten opleveren. De zakelijke rijder die mag meepraten en -denken heeft meer oog voor kosten en gaat beter met zijn mobiliteit om.”

Feminiene marketing

Mabel Nummerdor, schrijfster over feminiene marketing en trends (‘Miss Marketing – Business in de Evanomie’), legde uit dat bedrijven die de vrouwelijke rijder op een goede manier benaderen de toekomst hebben. Zij onderbouwde dit met psychologische, neurologische en evolutionaire feiten. “En nee: het roze of kleiner maken van je product is niet per se de oplossing!”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Succesvolle expert class zakelijke rijders | Automotive Online

Succesvolle expert class zakelijke rijders

Redactie Redactie
• Laatste update:

Jean-Pierre Thomassen, managing consultant bij TNO Management Consultants, nam de aanwezigen mee in het verrassen van de klant, het overtreffen van verwachtingen, en hoe belangrijk dat is voor het behouden van bestaande en werven van nieuwe klanten. “Vrijwel alleen klanten die jouw bedrijf, product en dienstverlening een 9 of een 10 geven, worden ook daadwerkelijk een ambassadeur.”

Hoe de zakelijk rijder zich in feiten en cijfers laat vangen, vertelde Eric Vousten (VMS | Research, Intelligence & Strategy). Hij putte daarbij uit uitgebreid onderzoek dat hij naar de zakelijk rijder heeft verricht. “Meer interactie met de zakelijk rijder en meer keuzevrijheid zou een win-winsituatie moeten opleveren. De zakelijke rijder die mag meepraten en -denken heeft meer oog voor kosten en gaat beter met zijn mobiliteit om.”

Feminiene marketing

Mabel Nummerdor, schrijfster over feminiene marketing en trends (‘Miss Marketing – Business in de Evanomie’), legde uit dat bedrijven die de vrouwelijke rijder op een goede manier benaderen de toekomst hebben. Zij onderbouwde dit met psychologische, neurologische en evolutionaire feiten. “En nee: het roze of kleiner maken van je product is niet per se de oplossing!”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.