Autotelex tijd voor zekerheid

Redactie Redactie
• Laatste update:

INGEZONDEN MEDEDELING

Autotelex zet vol in op de ontzorging van de klant. Zo maakt de restwaardebepaler het autobedrijven gemakkelijker om per auto een volledig dossier bij te houden. “Wij verzamelen alle relevante data en koppelen die met de systemen van het autobedrijf. En geven daardoor van ieder voertuig uitvoerige en juiste data zodat de uitvoering inzichtelijk wordt. Daardoor is het mogelijk om de beste bestemming voor de auto te kiezen”, aldus De Jong. Autotelex levert op alle mogelijke manieren informatie, via de website maar ook via mobiele applicaties. De Jong merkt dat de marges steeds kleiner zijn en dus zoeken autobedrijven zekerheid. “Daardoor neemt het aantal taxaties toe, bedrijven willen geen fouten maken.” Op hun beurt kunnen bedrijven door het geven van de juiste informatie weer een goede band opbouwen met de klant. “In dit internettijdperk is het van belang dat er goede en transparante communicatie is, alle informatie is voorhanden. Maar er is veel informatie terwijl iedere auto maatwerk is, daar ondersteunen wij in.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Autotelex tijd voor zekerheid | Automotive Online

Autotelex tijd voor zekerheid

Redactie Redactie
• Laatste update:

INGEZONDEN MEDEDELING

Autotelex zet vol in op de ontzorging van de klant. Zo maakt de restwaardebepaler het autobedrijven gemakkelijker om per auto een volledig dossier bij te houden. “Wij verzamelen alle relevante data en koppelen die met de systemen van het autobedrijf. En geven daardoor van ieder voertuig uitvoerige en juiste data zodat de uitvoering inzichtelijk wordt. Daardoor is het mogelijk om de beste bestemming voor de auto te kiezen”, aldus De Jong. Autotelex levert op alle mogelijke manieren informatie, via de website maar ook via mobiele applicaties. De Jong merkt dat de marges steeds kleiner zijn en dus zoeken autobedrijven zekerheid. “Daardoor neemt het aantal taxaties toe, bedrijven willen geen fouten maken.” Op hun beurt kunnen bedrijven door het geven van de juiste informatie weer een goede band opbouwen met de klant. “In dit internettijdperk is het van belang dat er goede en transparante communicatie is, alle informatie is voorhanden. Maar er is veel informatie terwijl iedere auto maatwerk is, daar ondersteunen wij in.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.