Wie wordt de beste leasemaatschappij van 2014/2015?

Van nieuwe markten thuis

Redactie Redactie
• Laatste update:

Vergeet uw vijfjarenplan. Nieuwe businessmodellen zijn ingericht op constante vernieuwing. Wat vandaag booming is, wordt morgen bij het grofvuil gezet. Helemaal de consumentenmarkt is grillig. En laat dat nou de markt zijn waarop steeds meer leasemaatschappijen zich met hun nieuwe diensten zoals privélease, op richten. Tijdens de tweede editie van het Automotive Leasing Event hoort u van diverse sprekers wat de belangrijkste ontwikkelingen op de consumentenmarkt zijn. Zodat u die de volgende dag kunt toepassen. En uiteraard gaan we ook in op andere ontwikkelingen die de leasebranche veranderen. In uw zoektocht naar nieuwe markten en verdienmodellen laat u de zakelijke markt natuurlijk niet links liggen, dus dat doen wij ook niet. Wél zoeken we ook op die markt de verandering. Zo vertelt Martin Huisman, directeur van de Vereniging Auto van de Zaak, wat de leaserijder van tegenwoordig van zijn leasemaatschappij verwacht. Hij doet dat op basis van zijn jaarlijkse tevredenheidsonderzoek onder leasemaatschappijen. De leasemaatschappij die van zijn klanten de grootste pluim krijgt, wordt Beste Leasemaatschappij van 2014/2015. Tijdens het evenement worden deze leaseprijzen in diverse categorieën uitgereikt.

Het programma kent de volgende sprekers:

Anton Cozijnsen, professor verandermanagement Universiteit Utrecht. De huidige markt vraagt om constante verandering. Hoe kunt u hier met uw organisatie het beste op inspelen?

Sebastien Ruffino, Vice President business to business products at TomTom. Tomtom wil vooroplopen op het gebied van Telematica. De auto wordt de spil voor communicatie tussen wagenparkbeheerder, berijder, leasemaatschappij en autobedrijf.

Oscar Kneppers, directeur en mede-oprichter van Rockstart. Rockstart helpt startende bedrijven en bedrijven die zich willen richten op nieuwe doelgroepen.

Beste Leasemaatschappij 2014/2015.

Het evenement vindt plaats op de SS Rotterdam en is exclusief bedoeld voor directies en management van Nederlandse leasemaatschappijen. Inschrijven kan via http://www.mobilitymedia.nl/leasingevent2014. et op: inschrijvingen van personen die niet tot de doelgroep behoren worden niet geaccepteerd.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Van nieuwe markten thuis | Automotive Online
Wie wordt de beste leasemaatschappij van 2014/2015?

Van nieuwe markten thuis

Redactie Redactie
• Laatste update:

Vergeet uw vijfjarenplan. Nieuwe businessmodellen zijn ingericht op constante vernieuwing. Wat vandaag booming is, wordt morgen bij het grofvuil gezet. Helemaal de consumentenmarkt is grillig. En laat dat nou de markt zijn waarop steeds meer leasemaatschappijen zich met hun nieuwe diensten zoals privélease, op richten. Tijdens de tweede editie van het Automotive Leasing Event hoort u van diverse sprekers wat de belangrijkste ontwikkelingen op de consumentenmarkt zijn. Zodat u die de volgende dag kunt toepassen. En uiteraard gaan we ook in op andere ontwikkelingen die de leasebranche veranderen. In uw zoektocht naar nieuwe markten en verdienmodellen laat u de zakelijke markt natuurlijk niet links liggen, dus dat doen wij ook niet. Wél zoeken we ook op die markt de verandering. Zo vertelt Martin Huisman, directeur van de Vereniging Auto van de Zaak, wat de leaserijder van tegenwoordig van zijn leasemaatschappij verwacht. Hij doet dat op basis van zijn jaarlijkse tevredenheidsonderzoek onder leasemaatschappijen. De leasemaatschappij die van zijn klanten de grootste pluim krijgt, wordt Beste Leasemaatschappij van 2014/2015. Tijdens het evenement worden deze leaseprijzen in diverse categorieën uitgereikt.

Het programma kent de volgende sprekers:

Anton Cozijnsen, professor verandermanagement Universiteit Utrecht. De huidige markt vraagt om constante verandering. Hoe kunt u hier met uw organisatie het beste op inspelen?

Sebastien Ruffino, Vice President business to business products at TomTom. Tomtom wil vooroplopen op het gebied van Telematica. De auto wordt de spil voor communicatie tussen wagenparkbeheerder, berijder, leasemaatschappij en autobedrijf.

Oscar Kneppers, directeur en mede-oprichter van Rockstart. Rockstart helpt startende bedrijven en bedrijven die zich willen richten op nieuwe doelgroepen.

Beste Leasemaatschappij 2014/2015.

Het evenement vindt plaats op de SS Rotterdam en is exclusief bedoeld voor directies en management van Nederlandse leasemaatschappijen. Inschrijven kan via http://www.mobilitymedia.nl/leasingevent2014. et op: inschrijvingen van personen die niet tot de doelgroep behoren worden niet geaccepteerd.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.