Verhaar van Riva naar @AVenture

Redactie Redactie
• Laatste update:

@AVenture Partners beschikt nu over vier automotive specialisten en is daarmee in vier jaar tijd uitgegroeid tot een van de opvallender automotive interim managementbureaus van Nederland. Eerder al kwamen Bert Noteboom (ex-Broekhuis) en Theo van Gammeren (ex-Spijker Groep) het team van oprichters Harm Slomp (ex-Kwik Fit) en Willem de Lange versterken.

Lelijk opbreken
Verhaar gaat voor @Aventure onder meer Quick Scans doen. Hierbij wordt in korte tijd vastgesteld wat in bijvoorbeeld een dealergroep ‘verbeterpunten’ zijn. Verhaar: “Mede door grootschaligheid tracht men in de dealerwereld het rendement te verbeteren.. De klant heeft echter behoefte aan service en vriendelijkheid. Grote bedrijven en persoonlijke service, dat staat soms haaks op elkaar.” Hij stelt dat veel dealerbedrijven denken dat ze het goed voor elkaar hebben wanneer ze cijfermatig goed presteren, maar dat klanten tegelijk een slechte indruk van de service kunnen hebben. “Dit kan de dealerbedrijven nog lelijk opbreken.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Verhaar van Riva naar @AVenture | Automotive Online

Verhaar van Riva naar @AVenture

Redactie Redactie
• Laatste update:

@AVenture Partners beschikt nu over vier automotive specialisten en is daarmee in vier jaar tijd uitgegroeid tot een van de opvallender automotive interim managementbureaus van Nederland. Eerder al kwamen Bert Noteboom (ex-Broekhuis) en Theo van Gammeren (ex-Spijker Groep) het team van oprichters Harm Slomp (ex-Kwik Fit) en Willem de Lange versterken.

Lelijk opbreken
Verhaar gaat voor @Aventure onder meer Quick Scans doen. Hierbij wordt in korte tijd vastgesteld wat in bijvoorbeeld een dealergroep ‘verbeterpunten’ zijn. Verhaar: “Mede door grootschaligheid tracht men in de dealerwereld het rendement te verbeteren.. De klant heeft echter behoefte aan service en vriendelijkheid. Grote bedrijven en persoonlijke service, dat staat soms haaks op elkaar.” Hij stelt dat veel dealerbedrijven denken dat ze het goed voor elkaar hebben wanneer ze cijfermatig goed presteren, maar dat klanten tegelijk een slechte indruk van de service kunnen hebben. “Dit kan de dealerbedrijven nog lelijk opbreken.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.