Wereld van De Jong | Auto-industrie staat op kantelpunt

Column • De strategie van Tesla maakt duidelijk dat de grote fabrikanten genadeloos hard moeten ingrijpen in hun kostenstructuur, anders dreigt voor meerdere volumemerken een bleke toekomst. Dat concludeert Automotive-columnist Arjen de Jong.
Arjen de Jong Arjen de Jong
Arjen de Jong, voormalig CEO BMW Group nederland, senior ­advisor boyden global executive search (Beeld: Mobility Media)

Word lid

Dit is een premium artikel, exclusief voor leden van Automotive. Word ook lid, kies hieronder:


Persoonlijk lidmaatschap
Vanaf slechts € 219,- per jaar

Bedrijfslidmaatschap
Vanaf slechts € 339,- per jaar


Bent u al lid? Log dan direct in

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer. 

Geplaatst in rubriek:
Arjen de Jong
Arjen de Jong

De Jong is voormalig directeur van BMW Nederland en tegenwoordig headhunter bij Boyden Global Executive Search. Hij geeft in elk nummer van Automotive zijn visie op de autobranche.