Automotive Inspiratiefestival: zonder pakken en stropdassen!
Bijeenkomsten georganiseerd door brancheverenigingen en vakmedia; Johan Lammers van Lammers Support Group ziet telkens toch vooral veel van dezelfde mensen eropaf komen. De thema’s zijn boeiend, actueel ook in deze veranderende markt. "Maar hoe de naar onze inschatting 70 procent van de automotive bedrijven bereiken die zich onvoldoende laat informeren over actuele vraagstukken? Daarom wilden we een laagdrempelig event waarmee we een grotere doelgroep aanspreken. De sfeer is nadrukkelijk anders, namelijk: ‘No-nonsense.’ Geen pakken en stropdassen, maar casual in festivalsfeer. We hebben gezellige foodtrucks en live muziek en de locatie is industrieel. Ook het tijdstip is goed gekozen, namelijk het eind van de middag en begin van de avond, zodat het je niet teveel tijd kost."
Het nieuwe buskruit
Gezamenlijk met tien partners, waaronder XLLease, is het programma opgetuigd. Victor Neyndorff, expert op het gebied van experience marketing, zal het hebben over welke customer experience klanten nu echt zitten te wachten in de automotive. Retail professor Cor Molenaar stelt: ‘Platforms zijn het nieuwe buskruit van deze tijd, de auto wordt de Airbnb hotelkamer en de nieuwe spotify-luisterplek, maar hoe speel ik daar dan op in?’
Ook aan bod: Duurzaamheid. Het is hot maar hoe maak je dat nu sexy? Ynzo van Zanten, Choco Evangelist van Tony Chocolonely belooft het publiek te inspireren. Paul de Vries en Johan Lammers geven tenslotte tips en tricks vanuit de Nada Convention in Las Vegas. ‘Mobility As a Service’, hoe pakken zij dat aan en wat kunnen wij daarvan leren? Maar ook: hoe efficiënt zijn onze verkopers en welke kansen liggen daar nog?
U las zojuist één van de gratis premium artikelen
Onbeperkt lezen? Maak gebruik van de exclusieve aanbieding
Bent u al abonnee?