Column Clem Dickmann: ‘Sjoemelbranche’
Wilt u dit artikel lezen?
Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.
Bent u al abonnee?
Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.
Reacties
Nou Clem, je schrijft alsof VW de “gehele” autobranche is, en helaas voor VW; zover is het niet en zal het ook wel niet komen. Een brug te ver dus om te “generaliseren”. En ik denk dat ik niet de enige “automan” ben die daar zo over denkt.
Vat mooi en kernachtig samen hoe ziek we allemaal zijn in hetzelfde bedje… Maar negatief of positief, het blijft steeds een vorm van publiciteit. Moraal van het achterliggende diepere verhaal : plofmotoren zijn niet meer van deze tijd!
Eens met Wil Bakermans!