Autopromotec telt 19 procent meer exposanten

Redactie Redactie
• Laatste update:

Autopromotec vindt plaats van 24 tot en met 28 mei in Bologna. De show, die ook steeds meer bezoekers uit Nederland trekt, richt zich met name op werkplaatsinrichting en equipment, maar ook veel onderdelenfabrikanten huren er standruimte. De organisatie laat weten dat een deel van de op productcategorieën ingedeelde hallen al is uitverkocht. 

De groei van de beurs zit hem vooral in de bedrijven uit de bandenbranche. Het vloeroppervlakte dat wordt gereserveerd voor banden- en wielenfabrikanten, importeurs, dienstverleners in de bandenbranche en aanbieders van wielserviceapparatuur is twee keer zo groot als in 2015 toen de Autopromotec voor het laatst plaatsvond. “Het is voor het eerst dat alle belangrijke bandenfabrikanten, wereldwijd, exposant zijn op Autopromotec“, meldt de organisatie in een persbericht.

Vanwege de toename van het aantal exposanten en de behoefte van bestaande deelnemers aan meer standruimte, heeft het evenement er dit keer voor gekozen om meer buitenruimte bij de beurs te betrekken. 

In 2015 telde Autopromotec veertien hallen en vier buitenterreinen met een totaaloppervlakte van 157 duizend vierkante meter. Er kwamen toen 103.989 mensen op af. 1,4 procent meer bezoekers dan in 2013.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Autopromotec telt 19 procent meer exposanten | Automotive Online

Autopromotec telt 19 procent meer exposanten

Redactie Redactie
• Laatste update:

Autopromotec vindt plaats van 24 tot en met 28 mei in Bologna. De show, die ook steeds meer bezoekers uit Nederland trekt, richt zich met name op werkplaatsinrichting en equipment, maar ook veel onderdelenfabrikanten huren er standruimte. De organisatie laat weten dat een deel van de op productcategorieën ingedeelde hallen al is uitverkocht. 

De groei van de beurs zit hem vooral in de bedrijven uit de bandenbranche. Het vloeroppervlakte dat wordt gereserveerd voor banden- en wielenfabrikanten, importeurs, dienstverleners in de bandenbranche en aanbieders van wielserviceapparatuur is twee keer zo groot als in 2015 toen de Autopromotec voor het laatst plaatsvond. “Het is voor het eerst dat alle belangrijke bandenfabrikanten, wereldwijd, exposant zijn op Autopromotec“, meldt de organisatie in een persbericht.

Vanwege de toename van het aantal exposanten en de behoefte van bestaande deelnemers aan meer standruimte, heeft het evenement er dit keer voor gekozen om meer buitenruimte bij de beurs te betrekken. 

In 2015 telde Autopromotec veertien hallen en vier buitenterreinen met een totaaloppervlakte van 157 duizend vierkante meter. Er kwamen toen 103.989 mensen op af. 1,4 procent meer bezoekers dan in 2013.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.