ING: Autobranche wacht moeilijk tweede halfjaar 2012

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • a.p.

    U schrijft:

    Omzet en winst van autodealers komen door deze ontwikkeling verder onder druk te staan.

    Dat lijkt me logisch, want winst volgt alleen maar door omzet, maar de omzet is goed en de winst is ook goed, maar het is over de hele linie wat minder goed, maar zeker niet slecht, want we zijn goed op peil met de gebruikte autoverkoop in vergelijking met voorgaande jaren, maar zoals ik al zei er moet meer gebeuren voor minder geld. dat doet de HEMA al jaren, waarom wij dan niet?

    We moeten
    leren om te denken in oplossingen i.p.v. in problemen.

    een grunneger zeit:
    Nait soezen, de kop d’r veur.

  • KEES

    WAT EEN TOPPERS BIJ ING, EERST ONDERZOEK NAAR PRIJZEN PRET PARKEN NU DIT,ZIJN DEZE GROOT VERDIENERS NIET TOT IETS BETERS INSTAAT,DIT KAN JAN MET DE PET NOG WEL BEDENKEN.

    K.K

  • w.noom

    met schrijver a.p.ben ik ik het geheel eens. maar wat we ook eens moeten gaan doen niet naar het verleden te kijken. mijn reactie ten opzichten van de tijd waar in we zitten doen wij het goed. Dit stimuleert je team en je zelf, gisteren is verleden tijd. Ook in deze tijd zijn er genoeg kansen. Wij hebben zelfs een monteur moeten aan nemen. ING schrijf eens over oplossingen en niet wat er is gebeurt dat weten we wel. w.noom

ING: Autobranche wacht moeilijk tweede halfjaar 2012 | Automotive Online

ING: Autobranche wacht moeilijk tweede halfjaar 2012

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • a.p.

    U schrijft:

    Omzet en winst van autodealers komen door deze ontwikkeling verder onder druk te staan.

    Dat lijkt me logisch, want winst volgt alleen maar door omzet, maar de omzet is goed en de winst is ook goed, maar het is over de hele linie wat minder goed, maar zeker niet slecht, want we zijn goed op peil met de gebruikte autoverkoop in vergelijking met voorgaande jaren, maar zoals ik al zei er moet meer gebeuren voor minder geld. dat doet de HEMA al jaren, waarom wij dan niet?

    We moeten
    leren om te denken in oplossingen i.p.v. in problemen.

    een grunneger zeit:
    Nait soezen, de kop d’r veur.

  • KEES

    WAT EEN TOPPERS BIJ ING, EERST ONDERZOEK NAAR PRIJZEN PRET PARKEN NU DIT,ZIJN DEZE GROOT VERDIENERS NIET TOT IETS BETERS INSTAAT,DIT KAN JAN MET DE PET NOG WEL BEDENKEN.

    K.K

  • w.noom

    met schrijver a.p.ben ik ik het geheel eens. maar wat we ook eens moeten gaan doen niet naar het verleden te kijken. mijn reactie ten opzichten van de tijd waar in we zitten doen wij het goed. Dit stimuleert je team en je zelf, gisteren is verleden tijd. Ook in deze tijd zijn er genoeg kansen. Wij hebben zelfs een monteur moeten aan nemen. ING schrijf eens over oplossingen en niet wat er is gebeurt dat weten we wel. w.noom