Ton Roks: Hangende naald

Steven Don Steven Don
De ASA 1000 GT: mini-Ferrari met viercilindermotor

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Ronald

    Zet je Westerse bril eens af: Lamborghini en Ferrari richten zich op nieuwe rijken in nieuwe markten. Die betalen niet voor innovatie, die kopen status.

  • Eric van Spelde

    Zie boven. Bovendien wil je met je Ferrari niet zoekgereden worden door een twee ton wegende BMW M (de nieuwe M5 is 50 pk sterker an ‘nauwelijks zwaarder’ dan de vorige die in beide opzichten al aan de grens van het betamelijke schampte) of AMG Mercedes…
    Verontrustender is dat je anno 2011 alleen nog maar een mooie, pure sportwagen kunt maken wanneer je hem drie wielen geeft en als ‘motorfiets’ laat registreren.

  • henk leffers

    Over dinosauriërs gesproken, Ferrari zou de naam Dino weer op kunnen graven en zo inderdaad 4 en 6 cilindermodellen introduceren.
    Wat me van het hart moet: waarom gebruikt Marchionne geen Ferrari onderstellen en techniek om Lancia op te waarderen, zou de geschiedenis geen geweld aandoen