Basolution (Broekhuis) verder als Flexibil, Van Dijk directeur

Bart Kuijpers Bart Kuijpers
• Laatste update:
Marijn van Dijk. (Foto: Flexibil)

Remarketingplatform Basolution verandert zijn naam in Flexibil en Marijn van Dijk is aangesteld als directeur. Dat meldt Flexibil vandaag. Van Dijk volgt Arjan Heemskerk op, die zich binnen Broekhuis, dat het platform is gestart, primair met inkoop gaat bezighouden. 

Van Dijk was vanaf de oprichting betrokken bij het platform. 

De naam Flexibil is gekozen omdat het systeem de gebruikers “maximale flexibiliteit geeft in de inrichting van hun omgeving binnen het platform”, stelt Flexibil. Inmiddels werken naast Broekhuis acht automotive holdings met het platform. Zij zijn op jaarbasis goed voor meer dan 25 duizend transacties en een netwerk van ruim 1.500 actieve gebruikers.

Van Dijk: “De fase die we nu starten kenmerkt zich, naast zichtbare veranderingen zoals een nieuwe naam, door een verdere uitbreiding van het aantal functionaliteiten binnen het platform. Een voorbeeld hiervan is de toevoeging van workflows en het beheren en adverteren van voertuigen op de diverse portalen door te koppelen met de oplossing van AM-I. Door de koppeling tussen Flexibil en AM-I krijgt de gebruiker de beschikking over een volledig voertuigmanagementsysteem.”

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds kort (op eigen initiatief) een Tesla en is daar erg tevreden (goedkoop en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.