In 7 stappen naar succesvolle online autoverkoop

Het opvolgen van internetleads vraagt een andere verkooptechniek dan de meeste salesmensen hebben aangeleerd. In deze whitepaper laat Paul de Vries op praktische wijze zien hoe je van een autoverkoper een autoverkoper 2.0 maakt.

Het klinkt vast bekend: het geklaag over de leads omdat er maar geen contact kan worden gekregen met de potentiële klant. Maar met het afschieten van een lead na een dag of vier omdat je geen contact kunt krijgen, ga je aan een aantal zaken voorbij. Want 55 procent van de leads koopt pas na zeven dagen, 33 procent pas na 61 dagen. Het is de taak aan de autoprofessional om de klant te bereiken, niet andersom.

Hoe moet het dan wel? In 7 stappen neemt Paul de Vries u mee in het proces die de autoverkoper 2.0 in zich moet hebben om te slagen.

Paul de Vries zag de opkomst van internet en heeft het online landschap zien veranderen van een overzichtelijke omgeving tot een complexe wereld. Hij snapt die wereld en zet zijn ervaring en enthousiasme in om autobedrijven succesvoller te maken.

Vul hiernaast uw gegevens in en ontvang gratis de whitepaper van Paul de Vries over het verzilveren van online leads!