AutoFirst. De garagist centraal

Redactie Redactie
• Laatste update:

Sinds ik AutoFirst deelnemer ben, mag ik gemiddeld 19 nieuwe klanten per maand verwelkomen. De marketingmix van de formule werkt!

AutoFirst garagist Wouter van Opmeer van Bakker & Opmeer Zaandam

Vakkundig en vertrouwd imago

AutoFirst streeft naar omzetstijging voor haar deelnemers, door intensieve samenwerking en een uitgebalanceerde marketingmix. Een uniforme huisstijl, een vakkundig vertrouwd imago en een actieve benadering van de consument vormen speerpunten binnen de formule. Om regionale slagkracht en toch landelijke dekking te realiseren en werkt AutoFirst intensief samen met een aantal bekende Fource grossiers. De marketingmix wordt door AutoFirst in samenwerking met een Fource grossier in iedere regio samengesteld, geëvalueerd en aangepast aan uw lokale marktsituatie. Een van de belangrijkste pijlers vormt de unieke AutoFirst mobiliteitsgarantie, waarmee de garagist zijn klanten aan zich kan binden en welke bij onderhoud aan de consument kan worden aangeboden.

Een uitgebalanceerde marketingmix

Op het gebied van off- en online marketing biedt AutoFirst haar deelnemers een breed scala aan marketinginstrumenten. Van een nieuwe, moderne bedrijfsuitstraling en professionele bedrijfskleding tot regionale online bannering. Van sterke Facebook en/of Instagram campagnes tot een goed gelezen huis-aan-huis actiekrant en e-mail nieuwsbrief. Tevens behoort een compleet verzorgde deelnemerswebsite, met offertemodule tot het standaardpakket voor de garagehouder. Uniek voor AutoFirst is dat inzet van marketingmiddelen gebeurt op basis van regionale behoeften. Zo kiest de ene regio de huis-aan-huis krant en legt de andere meer nadruk op online. De garagist heeft dus te allen tijde inspraak in de bestedingen van zijn regionale stichting.

Zichtbaarheid in het verzorgingsgebied, zoveel mogelijk contactmomenten met de consument én een sterke marktpositie vormen de uitgangspunten.

Kwaliteit waarborging

De AutoFirst garagist heeft altijd opgeleid, gekwalificeerd en vakkundig personeel in dienst. Opleidingen en cursussen worden door Automotive Academy en de Koskamp Trainingscentra aangeboden. Een basis opleidingstraject behelst vier trainingsdagen/workshops per jaar.

Aanvullende activiteiten

Om haar deelnemers nóg meer te bieden op het gebied van marketing biedt AutoFirst optionele tools en producten aan waarmee de garagist zich nog beter kan positioneren in zijn lokale markt. Denk hierbij aan de AutoFirst app, AutoFirst narrowcasting, APK mailings, verhuismailings, huis-aan-huis flyers, direct mails, banieren en diverse promotiematerialen.

Klantwaardering 8,3

Kortom, AutoFirst is een franchiseformule voor eigentijdse garagebedrijven die met de modernste toepassingen, topkwaliteit en een hoge servicegraad nastreven. De klant is bij AutoFirst nog koning en dat ziet men terug in de gemiddelde klantwaardering van een 8,3 op Klantenvertellen.nl. Hoe dit komt? AutoFirst neemt de garagist zorgen uit handen, zodat hij zich kan richten op het optimaal bedienen van de consument.

Als een garagebedrijf tegen een zo laag mogelijke inspanning en investering, optimaal marketing wil bedrijven, goed opgeleide medewerkers en een uniforme uitstraling wil, zonder zijn eigen identiteit te verliezen, dan kan hij contact opnemen met zijn accountmanager bij GHS, Koskamp, Rijsbergen, Primaparts, Heijl, APS of AOC. Hij kan ook een kijkje nemen op de website van AutoFirst: www.autofirst-nederland.nl.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

AutoFirst. De garagist centraal | Automotive Online

AutoFirst. De garagist centraal

Redactie Redactie
• Laatste update:

Sinds ik AutoFirst deelnemer ben, mag ik gemiddeld 19 nieuwe klanten per maand verwelkomen. De marketingmix van de formule werkt!

AutoFirst garagist Wouter van Opmeer van Bakker & Opmeer Zaandam

Vakkundig en vertrouwd imago

AutoFirst streeft naar omzetstijging voor haar deelnemers, door intensieve samenwerking en een uitgebalanceerde marketingmix. Een uniforme huisstijl, een vakkundig vertrouwd imago en een actieve benadering van de consument vormen speerpunten binnen de formule. Om regionale slagkracht en toch landelijke dekking te realiseren en werkt AutoFirst intensief samen met een aantal bekende Fource grossiers. De marketingmix wordt door AutoFirst in samenwerking met een Fource grossier in iedere regio samengesteld, geëvalueerd en aangepast aan uw lokale marktsituatie. Een van de belangrijkste pijlers vormt de unieke AutoFirst mobiliteitsgarantie, waarmee de garagist zijn klanten aan zich kan binden en welke bij onderhoud aan de consument kan worden aangeboden.

Een uitgebalanceerde marketingmix

Op het gebied van off- en online marketing biedt AutoFirst haar deelnemers een breed scala aan marketinginstrumenten. Van een nieuwe, moderne bedrijfsuitstraling en professionele bedrijfskleding tot regionale online bannering. Van sterke Facebook en/of Instagram campagnes tot een goed gelezen huis-aan-huis actiekrant en e-mail nieuwsbrief. Tevens behoort een compleet verzorgde deelnemerswebsite, met offertemodule tot het standaardpakket voor de garagehouder. Uniek voor AutoFirst is dat inzet van marketingmiddelen gebeurt op basis van regionale behoeften. Zo kiest de ene regio de huis-aan-huis krant en legt de andere meer nadruk op online. De garagist heeft dus te allen tijde inspraak in de bestedingen van zijn regionale stichting.

Zichtbaarheid in het verzorgingsgebied, zoveel mogelijk contactmomenten met de consument én een sterke marktpositie vormen de uitgangspunten.

Kwaliteit waarborging

De AutoFirst garagist heeft altijd opgeleid, gekwalificeerd en vakkundig personeel in dienst. Opleidingen en cursussen worden door Automotive Academy en de Koskamp Trainingscentra aangeboden. Een basis opleidingstraject behelst vier trainingsdagen/workshops per jaar.

Aanvullende activiteiten

Om haar deelnemers nóg meer te bieden op het gebied van marketing biedt AutoFirst optionele tools en producten aan waarmee de garagist zich nog beter kan positioneren in zijn lokale markt. Denk hierbij aan de AutoFirst app, AutoFirst narrowcasting, APK mailings, verhuismailings, huis-aan-huis flyers, direct mails, banieren en diverse promotiematerialen.

Klantwaardering 8,3

Kortom, AutoFirst is een franchiseformule voor eigentijdse garagebedrijven die met de modernste toepassingen, topkwaliteit en een hoge servicegraad nastreven. De klant is bij AutoFirst nog koning en dat ziet men terug in de gemiddelde klantwaardering van een 8,3 op Klantenvertellen.nl. Hoe dit komt? AutoFirst neemt de garagist zorgen uit handen, zodat hij zich kan richten op het optimaal bedienen van de consument.

Als een garagebedrijf tegen een zo laag mogelijke inspanning en investering, optimaal marketing wil bedrijven, goed opgeleide medewerkers en een uniforme uitstraling wil, zonder zijn eigen identiteit te verliezen, dan kan hij contact opnemen met zijn accountmanager bij GHS, Koskamp, Rijsbergen, Primaparts, Heijl, APS of AOC. Hij kan ook een kijkje nemen op de website van AutoFirst: www.autofirst-nederland.nl.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.