TTA International neemt Klantenbedrijf over

Ivonne Vermeulen Ivonne Vermeulen
Robbert d'Hont (TTA) en Josephine Spaan (Het Klantenbedrijf) tekenen voor de overname. (Foto: TTA)

TTA International heeft het Klantenbedrijf overgenomen, dat is gespecialiseerd in trainingen in management, sales, marketing en service. Zo melden beide bedrijven. 

“Door deze overname vergroten we onze slagkracht en flexibiliteit en kunnen we de markt een one-stop-shopping model aanbieden”, zegt Robbert d’Hont, directeur van TTA. “Wij zien dat het in de snel veranderende wereld van mobiliteit belangrijk is om de laatste technische ontwikkelingen net zo snel in het service-, als in het verkoopkanaal terecht te laten komen.”

TTA is aanbieder van learning- en developmentdiensten en ondersteunend personeel voor met name de auto- en motorindustrie en de transportsector. Autobedrijven veranderen in mobiliteitscentra, waarbij elektrificatie en andere duurzame toepassingen en nieuwe concepten, zoals smart mobility om nieuwe learning en development oplossingen vragen, aldus TTA, dat vorig jaar een joint venture afsloot met TOI Opleidingen.

Happy 

Het Klantenbedrijf telt 15 trainers en een backoffice met drie medewerkers, onder leider van directeur Josephine Spaan, die met haar bedrijf mee verhuist naar TTA. “Technische en commerciële trainingen gaan hand in hand. Natuurlijk is iedere verkoper op zoek naar een ‘ja’ van de klant, maar diezelfde klant moet wel happy blijven”, zegt directeur Josephine Spaan, directeur van het Klantenbedrijf.  

Geplaatst in rubriek:
Ivonne Vermeulen
Ivonne Vermeulen

Ivonne Vermeulen is redacteur bij Automotive, waar ze onder andere de portefeuilles Schade en Universele markt beheert.

TTA International neemt Klantenbedrijf over | Automotive Online

TTA International neemt Klantenbedrijf over

Ivonne Vermeulen Ivonne Vermeulen
Robbert d'Hont (TTA) en Josephine Spaan (Het Klantenbedrijf) tekenen voor de overname. (Foto: TTA)

TTA International heeft het Klantenbedrijf overgenomen, dat is gespecialiseerd in trainingen in management, sales, marketing en service. Zo melden beide bedrijven. 

“Door deze overname vergroten we onze slagkracht en flexibiliteit en kunnen we de markt een one-stop-shopping model aanbieden”, zegt Robbert d’Hont, directeur van TTA. “Wij zien dat het in de snel veranderende wereld van mobiliteit belangrijk is om de laatste technische ontwikkelingen net zo snel in het service-, als in het verkoopkanaal terecht te laten komen.”

TTA is aanbieder van learning- en developmentdiensten en ondersteunend personeel voor met name de auto- en motorindustrie en de transportsector. Autobedrijven veranderen in mobiliteitscentra, waarbij elektrificatie en andere duurzame toepassingen en nieuwe concepten, zoals smart mobility om nieuwe learning en development oplossingen vragen, aldus TTA, dat vorig jaar een joint venture afsloot met TOI Opleidingen.

Happy 

Het Klantenbedrijf telt 15 trainers en een backoffice met drie medewerkers, onder leider van directeur Josephine Spaan, die met haar bedrijf mee verhuist naar TTA. “Technische en commerciële trainingen gaan hand in hand. Natuurlijk is iedere verkoper op zoek naar een ‘ja’ van de klant, maar diezelfde klant moet wel happy blijven”, zegt directeur Josephine Spaan, directeur van het Klantenbedrijf.  

Geplaatst in rubriek:
Ivonne Vermeulen
Ivonne Vermeulen

Ivonne Vermeulen is redacteur bij Automotive, waar ze onder andere de portefeuilles Schade en Universele markt beheert.