ARN werkt aan erkenning tussenhandelaren

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Robbert

    Dus als ik dit goed begrijp wordt iets toegestaan dat bij wet verboden is alleen omdat de zogenaamde tussenhandel een groot marktaandeel heeft?! Hoe zit het dan met het vloeistofvrij maken van de wrakken en alles. Dit doet de tussenhandel niet! Dus zij mogen tegen lagere kosten werken dan de aangesloten demontagebedrijven??!! Als ik aangesloten ARN lid zou zijn, zou ik me flink benadeeld voelen!

  • Sjors

    Inderdaad 🙂 dit strookt ook enorm met de argumenten van de ARN om the hobbymatige thuis sloop in te dammen waar ze laatst nog zo trots op waren. Ze lijken mij een wat te dikke vinger in de pap te krijgen.. en hun belangen liggen vooral op financieel vlak blijkt wel..