Interpolis meet kwaliteit schadepartners

Redactie Redactie
• Laatste update:

Als volgende stap zal het ook de klanttevredenheid per bedrijf in kaart brengen. “Wij willen dat onze klanten overal in Nederland kunnen rekenen op dezelfde service en kwaliteit”, zegt Nico Stolk, hoofd van de Technische Expertisedienst. “Wij zien het als een professionalisering van onze relatie met de schadeherstelbedrijven. We willen maximale duidelijkheid, voor de klant én voor de herstelbedrijven. Zo blijven we zoeken naar verbeteringen.”

Volgens Stolk vinden de herstelbedrijven de huidige meting spannend. “Uiteindelijk komen we in de keuken kijken. Maar ze werken goed mee. Ze zien het belang in van een professionele samenwerking en als je goed werk levert, kom je gewoon goed uit de bus. Verder valt er altijd iets te leren van zo’n evaluatie.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.