Frequently Asked Questions

Hieronder vindt u antwoord op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag hier niet tussen, neem dan contact op met de klantenservice van ProMedia Group via klantenservice@promedia.nl. Of bel naar 010-280 1000 (bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur).

Accountbeheer

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
  • Ga naar de homepage van Automotive-management.nl
  • Klik rechts bovenaan de website op ‘Inloggen’
  • Klik vervolgens op ‘Wachtwoord vergeten?’
  • U ontvangt een e-mail (afzender: accounts@promedia.nl) met daarin een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen
  • Klik op de link en vul uw nieuwe wachtwoord in
  • Klik op opslaan en uw nieuwe wachtwoord is geactiveerd
Hoe kan ik mijn afleveradres wijzigen?
Ik heb een abonnement aangevraagd maar geen bevestigingsmail ontvangen
  • Controleer of de bevestigingsmail niet per abuis in uw spambox (ongewenst e-mail) terecht is gekomen. De afzender is accounts@promedia.nl.
Tot wanneer loopt mijn abonnement?
  • De abonnementsperiode is een jaar en een abonnement wordt automatisch verlengd met een jaar
Hoe kan ik mijn abonnement of bedrijfsabonnement upgraden?

Indien u heeft gekozen voor een Businessbundel, kunt via de online portal My ProMedia diverse digitale accounts toevoegen. In de online portal kunt u gemakkelijk uw abonnement inzien en beheren. U gaat naar de online omgeving en u logt in met uw inloggegevens. Vervolgens klikt u op Gebruikersbeheer, gebruiker toevoegen en vult de persoonlijke gegevens van uw collega in. U selecteert het beschikbare abonnement. Uw collega ontvangt een e-mail (afzender accounts@promedia.nl) om een wachtwoord in te stellen in de online portal. Als uw collega het wachtwoord het aangemaakt, dan kan hij of zij met deze gegevens ook inloggen op automotive-online.nl. Let op, de activatielink is 24 uur geldig en het kan zijn dat de mail in de spambox terecht komt. Informeer uw collega dat hij of zij het account kan activeren.

Ik heb een abonnement aangevraagd maar ontvang nog steeds geen magazine.
Wanneer u uw eerste magazine ontvangt hangt af van de aanvraagdatum en de eerstvolgende publicatiedatum. Het vakblad verschijnt 8 keer jaar.  Indien sinds uw aanvraag al meer dan 1 reeds verschenen publicatie niet ontvangen heeft, of u wilt een eerder verschenen publicatie nabestellen, neem dan contact op met de klantenservice van ProMedia Group via klantenservice@promedia.nl of bel naar 010-280 1000 (bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur).
Hoe werkt de betaling van een abonnement?
Aan het begin van uw abonnementsperiode ontvangt u een factuur van ProMedia Group. In de regel ontvangt u deze factuur binnen 14 dagen na de eerste aanvraag. Het abonnement wordt aan het einde van de abonnementsperiode automatisch met een jaar verlengd. U dient de factuur binnen de gestelde betaaltermijn te voldoen. Indien de betaling niet tijdig voldaan is, kan uw abonnement worden gedeactiveerd.
Ik heb een abonnement aangevraagd maar geen factuur ontvangen
Na een abonnementsaanvraag kan het tot 4 weken duren voordat u een factuur ontvangt. Indien er al meer dan 4 weken verstreken zijn sinds uw aanvraag neem dan contact op met de klantenservice via klantenservice@promedia.nl. Of bel naar 010-280 1000 (bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur).
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
ProMedia Group hanteert een opzegtermijn van een maand. U kunt uw abonnement per e-mail opzeggen via de klantenservice, klantenservice@promedia.nl
Hoe kan ik een eerder verschenen nummer van Automotive nabestellen?
U kunt eerder verschenen edities van Automotive eenvoudig bestellen via de webshop.
Ik heb een bedrijfslidmaatschap, hoe maak ik subgebruikers aan?
  • Via de online portal My ProMedia kunt diverse digitale accounts toevoegen
  • Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord
  • Klik op Gebruikersbeheer
  • Gebruiker toevoegen
  • Vul de persoonlijke gegevens van uw collega in en selecteer het beschikbare abonnement
  • Uw collega ontvangt een e-mail met een activatielink (let op, deze is 24 uur geldig)