Op de brug: Renault Talisman Energy DCI 110 Intens

Redactie Redactie
• Laatste update:

Voordat de Talisman de hoogte in gaat, onderzoekt mede-eigenaar Cok Vergunst uitgebreid de motorruimte. “Op het eerste gezicht lijkt het alsof het hier helemaal is volgebouwd. Toch is het maar een klein motortje (110 DCI  1.5 liter diesel) voor deze grote wagen. Het blok is bekend van onder de Mégane en heeft nogal eens problemen met een vervuilde EGR-klep. Dat is overigens geen puur Renault-probleem. Je ziet het vaker bij motoren met een kleine inhoud en veel pk`s”, aldus Vergunst.  

Lees in Automotive Werkplaats 8 over de technische details van de Renault Talisman en wat Cok Vergunst er van vindt. 

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Op de brug: Renault Talisman Energy DCI 110 Intens | Automotive Online

Op de brug: Renault Talisman Energy DCI 110 Intens

Redactie Redactie
• Laatste update:

Voordat de Talisman de hoogte in gaat, onderzoekt mede-eigenaar Cok Vergunst uitgebreid de motorruimte. “Op het eerste gezicht lijkt het alsof het hier helemaal is volgebouwd. Toch is het maar een klein motortje (110 DCI  1.5 liter diesel) voor deze grote wagen. Het blok is bekend van onder de Mégane en heeft nogal eens problemen met een vervuilde EGR-klep. Dat is overigens geen puur Renault-probleem. Je ziet het vaker bij motoren met een kleine inhoud en veel pk`s”, aldus Vergunst.  

Lees in Automotive Werkplaats 8 over de technische details van de Renault Talisman en wat Cok Vergunst er van vindt. 

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.