Consument bekijkt minstens 3 garages voor onderhoud

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Chris Govers

    In het onderzoek wordt niet vermeld wie deze consument is, de gemiddelde consument gaat op zijn gevoel af en brengt zijn auto naar de garage die hem een goed gevoel heeft. Met andere woorden, de consument geeft zijn auto in vertrouwen en als dat vertrouwen er niet meer is dan gaat de consument hier niet meer naar toe. De garagehouder die zijn klanten behandelt zoals hij zelf behandeld wilt worden heeft de toekomst, maar de garage die zijn klanten misleid, zal erg zijn best moeten doen om telkens nieuwe slachtoffers te vinden.
    Goudzoekers vallen uiteindelijk toch door de mand, ook al zijn ze aangesloten bij een garageconcept.
    De gemiddelde consument gaat voor de combinatie van vakmanschap en vertrouwen.