JLM Lubricants benoemt Jeroen Schutz tot internationale verkoopmanager

Bart Kuijpers Bart Kuijpers
Jeroen Schutz. (Foto: JLM)

Het Nederlandse JLM Lubricants heeft Jeroen Schutz als internationale verkoopmanager aangesteld met als opdracht de groeiplannen in nieuwe en bestaande gebieden te ondersteunen. Schutz versterkt hiermee het bestaande team van marketing- en verkoopprofessionals van JLM Lubricants. Dat meldt het bedrijf vandaag. 

JLM Lubricants is opgericht in 2010 en gevestigd in Nederland en ontwerpt, ontwikkelt en produceert een breed assortiment hoogwaardige brandstofadditieven en smeermiddelen voor de automotive aftermarket. 

Gilbert Groot, oprichter en ceo van JLM: “We zijn al enige tijd op zoek naar de juiste persoon om ons team in deze hoedanigheid te versterken. We zijn via ons internationale distributienetwerk al actief in 45 landen. Jeroen zal JLM Lubricants introduceren in verschillende landen, waaronder landen waar hij al een bewezen staat van dienst heeft.” 

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds kort (op eigen initiatief) een Tesla en is daar erg tevreden (goedkoop en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.