DCDW Bonuspodcast: Paul te gast bij de ondernemer

DCDW • Ligier Dealer: In deze bonuspodcast aflevering van de Paul de Vries podcast wordt de veelzijdigheid en het potentieel van “citycars,” ook wel bekend als brommobielen, uitgelicht.
Marina Rietman Marina Rietman
• Laatste update:
Paul te gast bij de ondernemer.

Paul, die dealer is van het merk Ligier, deelde zijn ervaringen over een bijzondere roadtrip van Doesburg naar Parijs om aan te tonen dat deze compacte voertuigen meer te bieden hebben dan men op het eerste gezicht zou denken. Hoewel ze oorspronkelijk een alternatief vormen voor mensen die om medische redenen geen auto meer mogen rijden, zijn deze citycars tegenwoordig ook populair onder jongeren en ondernemers. Ze zijn fiscaal aantrekkelijk door de afwezigheid van bijtelling en hebben bovendien een hoge restwaarde. Paul benadrukt dat het merk Ligier een unieke, premium keuze in dit segment is, die zelfs geschikt is voor langere afstanden. Door slimme branding en design probeert hij de citycars aantrekkelijk te maken voor een breder publiek, inclusief de jeugd. Het gesprek biedt een frisse blik op hoe compacte voertuigen een rol kunnen spelen in de veranderende mobiliteitsbehoeften van vandaag.

Luister de volledige podcast hier:

DCDW Bonuspodcast: Paul te gast bij de ondernemer | Automotive Online

DCDW Bonuspodcast: Paul te gast bij de ondernemer

DCDW • Ligier Dealer: In deze bonuspodcast aflevering van de Paul de Vries podcast wordt de veelzijdigheid en het potentieel van “citycars,” ook wel bekend als brommobielen, uitgelicht.
Marina Rietman Marina Rietman
• Laatste update:
Paul te gast bij de ondernemer.

Paul, die dealer is van het merk Ligier, deelde zijn ervaringen over een bijzondere roadtrip van Doesburg naar Parijs om aan te tonen dat deze compacte voertuigen meer te bieden hebben dan men op het eerste gezicht zou denken. Hoewel ze oorspronkelijk een alternatief vormen voor mensen die om medische redenen geen auto meer mogen rijden, zijn deze citycars tegenwoordig ook populair onder jongeren en ondernemers. Ze zijn fiscaal aantrekkelijk door de afwezigheid van bijtelling en hebben bovendien een hoge restwaarde. Paul benadrukt dat het merk Ligier een unieke, premium keuze in dit segment is, die zelfs geschikt is voor langere afstanden. Door slimme branding en design probeert hij de citycars aantrekkelijk te maken voor een breder publiek, inclusief de jeugd. Het gesprek biedt een frisse blik op hoe compacte voertuigen een rol kunnen spelen in de veranderende mobiliteitsbehoeften van vandaag.

Luister de volledige podcast hier: