Extra vragen SP over NMa-rapport schadesturing

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Rien Mekes

    Dit onderwerp gaat over de autoruiten.
    wie weet hoe wij in contact kunnen komen met de leden van SP kunnen wij ons verhaal kwijt over de autoschadestuuring.
    Dat de kleine ondernemer aan de kant wordt gedruk door de ketens die worden geselecteerd door verzekeringsmaatschapijen.
    Ze moeten daar maar eens naar gaan kijken wie kan er voor zorgen dat ze dat in den Haag ook eens kunnen bekijken wordt wel tijd kan het europees allemaal wel ??

  • van de hoed en de rand

    Driekwart van de kleine en middelgrote ruitreparatiebedrijven hebben in 2010 al de deur moeten sluiten. Oorzaak hiervan is dat in dat jaar naast een heleboel kleinere verzekeraars ook een aantal grote, respectievelijk Unive, Fortis ASR, Voogd en Interpolis de kleine bedrijven op een koude wijze als oud vuil aan de kant hebben gezet, ze mogen simpelweg niet meer mee doen en gaan failliet !
    En deze nieuwe gegevens waren ten tijde van het NMA onderzoek nog niet eens aan de hand. Nieuw onderzoek zal uitwijzen dat de situatie volledig is omgeslagen en dat ingrijpen door de NMA noodzakelijk is om de concurrentiepositie van de kleine bedrijven te waarborgen. Jammer alleen dat ze tegen die tijd waarschijnlijk allemaal al hebben moeten sluiten

  • BERT VLASWINKEL

    Dat er maar 1 iemand in Den Haag wakker is, is teleurstellend. Maargoed laten deze beide kwesties eens schadeherstel en ruitschade eens heel goed tegen het licht houden, het deugt gewoon NIET !

  • Tjeu Huiskens

    @ Rein

    http://www.sp.nl denk ik of via Tweede Kamer (TK), dan kijken wie de woordvoerder is. Deze zal ook ongetwijfeld een mailadres hebben vanuit TK.

    Of woordvoerder E+J: sgesthuizen@sp.nl

    of woordvoerder verkeer:
    fbashir@sp.nl

    Ik zal mij van verder commentaar onthouden.

Extra vragen SP over NMa-rapport schadesturing | Automotive Online

Extra vragen SP over NMa-rapport schadesturing

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Rien Mekes

    Dit onderwerp gaat over de autoruiten.
    wie weet hoe wij in contact kunnen komen met de leden van SP kunnen wij ons verhaal kwijt over de autoschadestuuring.
    Dat de kleine ondernemer aan de kant wordt gedruk door de ketens die worden geselecteerd door verzekeringsmaatschapijen.
    Ze moeten daar maar eens naar gaan kijken wie kan er voor zorgen dat ze dat in den Haag ook eens kunnen bekijken wordt wel tijd kan het europees allemaal wel ??

  • van de hoed en de rand

    Driekwart van de kleine en middelgrote ruitreparatiebedrijven hebben in 2010 al de deur moeten sluiten. Oorzaak hiervan is dat in dat jaar naast een heleboel kleinere verzekeraars ook een aantal grote, respectievelijk Unive, Fortis ASR, Voogd en Interpolis de kleine bedrijven op een koude wijze als oud vuil aan de kant hebben gezet, ze mogen simpelweg niet meer mee doen en gaan failliet !
    En deze nieuwe gegevens waren ten tijde van het NMA onderzoek nog niet eens aan de hand. Nieuw onderzoek zal uitwijzen dat de situatie volledig is omgeslagen en dat ingrijpen door de NMA noodzakelijk is om de concurrentiepositie van de kleine bedrijven te waarborgen. Jammer alleen dat ze tegen die tijd waarschijnlijk allemaal al hebben moeten sluiten

  • BERT VLASWINKEL

    Dat er maar 1 iemand in Den Haag wakker is, is teleurstellend. Maargoed laten deze beide kwesties eens schadeherstel en ruitschade eens heel goed tegen het licht houden, het deugt gewoon NIET !

  • Tjeu Huiskens

    @ Rein

    http://www.sp.nl denk ik of via Tweede Kamer (TK), dan kijken wie de woordvoerder is. Deze zal ook ongetwijfeld een mailadres hebben vanuit TK.

    Of woordvoerder E+J: sgesthuizen@sp.nl

    of woordvoerder verkeer:
    fbashir@sp.nl

    Ik zal mij van verder commentaar onthouden.