Vasned komt met analyse van NMa-analyse
Wilt u dit artikel lezen?
Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.
Bent u al abonnee?
Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.
Reacties
geachte lezer,
Neem van mij maar aan dat er veel meer sturing is alsdat men wil laten geloven.
Verzekeraars geven medwerkers bonusen als de medwerker het hoogste percentage sturing heeft naar erkende/aangesloten bedrijven. hoezo keuzevrijhied van klant er wordt met eigenlijk en oneigelijke redenen een klant bijna gedwongen om naar de erkende/aangeszloten bedrijven te gaan. En diegene die beweerd dat dit niet het geval is mag dit aantonen door de bonusstruktuur inzichtelijk te maken van zijn call center.