‘Verschil fabrieksopgaaf en praktijkverbruik op historisch dieptepunt’

Floor Vink Floor Vink

Het verschil is het grootst bij: Mercedes (55% verschil), Audi en Smart (beide 50%). Volgens N&M en T&E is een ‘gap’ boven de 50 procent onverklaarbaar. Het uitstootgat bij Mercedes moet volgens de partijen daarom onderzocht worden door de KBA, de Duitse RDW, en de Europese Commissie.Lees het onderzoeksrapport Mind the gap in onze Kennisbank.

Lees meer op Fleet&Mobility.

Het VW-dieselschandaal wordt ook wel het lobbyschandaal van Brussel genoemd. Automotive interviewde vorig jaar Jos Dings, directeur van de Brusselse milieulobbyclub T&E, hierover. Lees het interview met Dings hier. Het Europees Parlement haalde deze week hard uit naar zowel de Europese Commissie als naar de lidstaten.

Reacties

‘Verschil fabrieksopgaaf en praktijkverbruik op historisch dieptepunt’ | Automotive Online

‘Verschil fabrieksopgaaf en praktijkverbruik op historisch dieptepunt’

Floor Vink Floor Vink

Het verschil is het grootst bij: Mercedes (55% verschil), Audi en Smart (beide 50%). Volgens N&M en T&E is een ‘gap’ boven de 50 procent onverklaarbaar. Het uitstootgat bij Mercedes moet volgens de partijen daarom onderzocht worden door de KBA, de Duitse RDW, en de Europese Commissie.Lees het onderzoeksrapport Mind the gap in onze Kennisbank.

Lees meer op Fleet&Mobility.

Het VW-dieselschandaal wordt ook wel het lobbyschandaal van Brussel genoemd. Automotive interviewde vorig jaar Jos Dings, directeur van de Brusselse milieulobbyclub T&E, hierover. Lees het interview met Dings hier. Het Europees Parlement haalde deze week hard uit naar zowel de Europese Commissie als naar de lidstaten.

Reacties