Van Olmen nieuwe directeur Citroën en DS Nederland

Martijn Roede Martijn Roede

Spelt vervulde de functie sinds begin 2015 maar hij vertrekt naar Duitsland. Als Directeur Citroën Retail wordt hij er verantwoordelijk voor de eigen dealervestigingen van Citroën in de grote steden.

Merijn van Olmen (38) is sinds vijf jaar bij PSA Nederland werkzaam. Hij heeft diverse functies bekleed op het gebied van marketing, verkoop en human resources. Van Olmen, die een bedrijfskundige achtergrond heeft, was hiervoor werkzaam bij onder meer Samsung en Jan de Jong (BMW & Mini) in Amersfoort en Hilversum.

De nieuwe directeur van Citroën en DS staat voor de uitdaging aan de slag te gaan voor twee merken: "Citroën is een sterk merk met een bijzondere (Nederlandse) achtergrond, dat al generaties lang klanten aanspreekt. Wat mij betreft zetten we dit merk nog meer op de kaart als eigenzinnig automerk, oftewel ‘de vreemde eend in de bijt’. We streven ernaar nummer één te worden op het gebied van klantenaanbeveling", aldus Van Olmen. "DS, het jongste premiumautomerk ter wereld, moet verder worden uitgebouwd in Nederland. Het is hoog tijd de Franse luxe in ere te herstellen op autogebied."

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Maak gebruik van de exclusieve aanbieding

Bekijk de aanbieding

 
 
Van Olmen nieuwe directeur Citroën en DS Nederland | Automotive Online

Van Olmen nieuwe directeur Citroën en DS Nederland

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.