Smart Profile is voorbereid op de toekomst

Brandstory • Ontdek hoe Smart Profile’s CRM-data matching en unieke marktinformatie je inzicht geven in de veranderende mobiliteitstrends in Nederland.

William Widjaja William Widjaja
Bron: Smartprofile

Alternatieve mobiliteit flink in de stijging

De automotive industrie staat bekend om haar constante dynamiek. Technologische innovaties, beleidsveranderingen en consumentenbehoeften dragen allemaal bij aan de voortdurende evolutie van deze sector. Eén aspect dat met name opvalt, is de mobiliteit en de verschillende ontwikkelingen die we in Nederland zien.

Mobiliteit gaat over hoe je van A naar B komt, en we zien dat dit concept radicaal verandert. Het gaat niet langer alleen over auto’s. Zakelijke mobiliteit betreft inmiddels meer dan alleen de ‘auto van de zaak’, aangezien ruim 80% van de werknemers geen bedrijfsauto rijdt. Alternatieve vervoersmiddelen zoals openbaar vervoer en (elektrische) fietsen worden steeds vaker opgenomen in het zakelijk mobiliteitsbeleid. Volgens de gegevens van Smart Profile worden er momenteel in 25% van de organisaties in de Nederland ‘alternatieve’ oplossingen genoemd, een percentage dat nog steeds groeit.

Marketeers opgelet: First party cookies worden cruciaal!

Parallel aan deze trends, zien we ook een cruciale verschuiving in de markt voor klantenwerving. Met het verdwijnen van Third-party cookies en de opkomst van AI, wordt de kwaliteit en het verrijken van first-party (CRM) data steeds belangrijker.

En dit is precies waar Smart Profile om de hoek komt kijken. Bij Smart Profile bereiden we onze klanten voor op deze veranderingen. We bieden CRM-data matching met onze uitgebreide B2B-data in de Benelux, waarbij we maar liefst 5,5 miljoen adresseerbare bedrijven in ons bestand hebben. Deze data biedt cruciale inzichten in trends en ontwikkelingen, waaronder de veranderende mobiliteitstrends.

Daarnaast faciliteren we eenvoudige API-integratie. Onze API’s valideren en verrijken automatisch klantgegevens met de doelgroepen die jij kiest. Dit verbetert niet alleen de kwaliteit van je data, maar ook de efficiency van je marketing- en sales processen.

Altijd up-to-date

Blijf op de hoogte van deze ontwikkelingen en koppel je CRM via API aan onze database. Profiteer van onze hoogkwalitatieve data en bereid je zo voor op de toekomst van de automotive industrie. Ben je benieuwd naar de specifieke mogelijkheden voor uw bedrijf? Test onze API’s kosteloos en ontdek de integratiemogelijkheden op onze data-integratiepagina’s. Of wilt u meer weten over de mobiliteitstrends die we in onze database zien? Houd onze updates in de gaten voor meer inzicht in deze en andere belangrijke ontwikkelingen.

Smart Profile is voorbereid op de toekomst | Automotive Online

Smart Profile is voorbereid op de toekomst

Brandstory • Ontdek hoe Smart Profile’s CRM-data matching en unieke marktinformatie je inzicht geven in de veranderende mobiliteitstrends in Nederland.

William Widjaja William Widjaja
Bron: Smartprofile

Alternatieve mobiliteit flink in de stijging

De automotive industrie staat bekend om haar constante dynamiek. Technologische innovaties, beleidsveranderingen en consumentenbehoeften dragen allemaal bij aan de voortdurende evolutie van deze sector. Eén aspect dat met name opvalt, is de mobiliteit en de verschillende ontwikkelingen die we in Nederland zien.

Mobiliteit gaat over hoe je van A naar B komt, en we zien dat dit concept radicaal verandert. Het gaat niet langer alleen over auto’s. Zakelijke mobiliteit betreft inmiddels meer dan alleen de ‘auto van de zaak’, aangezien ruim 80% van de werknemers geen bedrijfsauto rijdt. Alternatieve vervoersmiddelen zoals openbaar vervoer en (elektrische) fietsen worden steeds vaker opgenomen in het zakelijk mobiliteitsbeleid. Volgens de gegevens van Smart Profile worden er momenteel in 25% van de organisaties in de Nederland ‘alternatieve’ oplossingen genoemd, een percentage dat nog steeds groeit.

Marketeers opgelet: First party cookies worden cruciaal!

Parallel aan deze trends, zien we ook een cruciale verschuiving in de markt voor klantenwerving. Met het verdwijnen van Third-party cookies en de opkomst van AI, wordt de kwaliteit en het verrijken van first-party (CRM) data steeds belangrijker.

En dit is precies waar Smart Profile om de hoek komt kijken. Bij Smart Profile bereiden we onze klanten voor op deze veranderingen. We bieden CRM-data matching met onze uitgebreide B2B-data in de Benelux, waarbij we maar liefst 5,5 miljoen adresseerbare bedrijven in ons bestand hebben. Deze data biedt cruciale inzichten in trends en ontwikkelingen, waaronder de veranderende mobiliteitstrends.

Daarnaast faciliteren we eenvoudige API-integratie. Onze API’s valideren en verrijken automatisch klantgegevens met de doelgroepen die jij kiest. Dit verbetert niet alleen de kwaliteit van je data, maar ook de efficiency van je marketing- en sales processen.

Altijd up-to-date

Blijf op de hoogte van deze ontwikkelingen en koppel je CRM via API aan onze database. Profiteer van onze hoogkwalitatieve data en bereid je zo voor op de toekomst van de automotive industrie. Ben je benieuwd naar de specifieke mogelijkheden voor uw bedrijf? Test onze API’s kosteloos en ontdek de integratiemogelijkheden op onze data-integratiepagina’s. Of wilt u meer weten over de mobiliteitstrends die we in onze database zien? Houd onze updates in de gaten voor meer inzicht in deze en andere belangrijke ontwikkelingen.