Marktplaats Meets: The future of Mobility

Marktplaats • Op 5 april vindt van 15:00 – 16:00 uur Marktplaats Meets plaats. In deze talkshow wordt de “The Future of Mobility” besproken.
Alexander Prinssen (foto: Marktplaats)

Alexander Prinssen, Chief Sales Officer Adevinta Automotive Benelux, gaat tijdens deze talkshow in gesprek met Automotive experts Jan Hofstede (CEO bij Zeeuw & Zeeuw), Iede Aukema (Managing Director bij BCA) en Slavko Savanovic (Dutch Automotive Industry Leader bij Deloitte).

Zij buigen zich over onderwerpen zoals de aanbod- en vraagzijde van de occasionmarkt, de huidige prijsontwikkelingen, de sterke groei van elektrificering, de opkomst van auto-abonnementen, het veranderende distributiemodel en de steeds verdergaande digitalisering van de klantreis. Dit doen ze door het behandelen van de volgende scherpe stellingen:

“Het agentuurmodel biedt meer voordelen voor de OEM dan voor het dealerbedrijf.”

“Dalende nieuwe autoverkopen vereist om differentiatie van activiteiten door dealers en autobedrijven.”

“Autobezit zal dalen; de toekomst is leasing, rental & car subscriptions en zal tegen 2030 louter digitaal plaatsvinden.”

“Tegen 2030 hebben de nieuwe OEM toetreders (o.a. BYD, Lynk & Co, VinFast) minimaal 50% marktaandeel op de Europese markt.”

Meld je gratis aan en laat je stem online horen en discussieer mee.

Marktplaats Meets: The future of Mobility | Automotive Online

Marktplaats Meets: The future of Mobility

Marktplaats • Op 5 april vindt van 15:00 – 16:00 uur Marktplaats Meets plaats. In deze talkshow wordt de “The Future of Mobility” besproken.
Alexander Prinssen (foto: Marktplaats)

Alexander Prinssen, Chief Sales Officer Adevinta Automotive Benelux, gaat tijdens deze talkshow in gesprek met Automotive experts Jan Hofstede (CEO bij Zeeuw & Zeeuw), Iede Aukema (Managing Director bij BCA) en Slavko Savanovic (Dutch Automotive Industry Leader bij Deloitte).

Zij buigen zich over onderwerpen zoals de aanbod- en vraagzijde van de occasionmarkt, de huidige prijsontwikkelingen, de sterke groei van elektrificering, de opkomst van auto-abonnementen, het veranderende distributiemodel en de steeds verdergaande digitalisering van de klantreis. Dit doen ze door het behandelen van de volgende scherpe stellingen:

“Het agentuurmodel biedt meer voordelen voor de OEM dan voor het dealerbedrijf.”

“Dalende nieuwe autoverkopen vereist om differentiatie van activiteiten door dealers en autobedrijven.”

“Autobezit zal dalen; de toekomst is leasing, rental & car subscriptions en zal tegen 2030 louter digitaal plaatsvinden.”

“Tegen 2030 hebben de nieuwe OEM toetreders (o.a. BYD, Lynk & Co, VinFast) minimaal 50% marktaandeel op de Europese markt.”

Meld je gratis aan en laat je stem online horen en discussieer mee.