DCDW Bonuspodcast deel 1: Troy Springs: “Win the future”

DCDW •
In het eerste deel van deze DCDW bonuspodcast zitten we met Troy Spring CEO en oprichter van dealerworld VS. In deze aflevering bespreekt Troy “the conversion of the human mind”. Maar wat houdt dit precies in en wat bedoelt Troy met “the conversion of the human mind” ? Voordat we aan de podcast beginnen, is het misschien handig om te weten wie Troy is.
William Widjaja William Widjaja
• Laatste update:

Wie is Troy Spring:

Troy Spring is de oprichter van Dealerworld en wordt beschouwd als een van de meest vooruitstrevende automobielondernemers in de VS. Hij is de auteur van verschillende marketingboeken en eigenaar van een bedrijf dat zich richt op leadopvolging binnen de automobielsector via SMS/WhatsApp.

De conversie van het menselijke brein:

Troy legt uit hoe conversie van het menselijke brein werkt aan de hand van enkele voorbeelden uit de branche, zoals Carvana, Tesla en Peddle. Hij analyseert de websites van deze grote bedrijven en hoe alle elementen op de website bijdragen aan de conversie van de klant. Dit kan bijvoorbeeld het juiste gebruik van foto’s en het later terugkomen van de tagline of slogan zijn. Troy bespreekt ook hoe een SRP-pagina (Stock Replenishment Plan) eruit zou moeten zien als we de eerder genoemde elementen meenemen.

Assets:

Iedere bezoeker is een belangrijke asset en in de volgende aflevering van de podcast wordt besproken wat de ROI (Return on Investment) is van elk van deze assets.

Luister de volledige podcast hier:

DCDW Bonuspodcast deel 1: Troy Springs: “Win the future” | Automotive Online

DCDW Bonuspodcast deel 1: Troy Springs: “Win the future”

DCDW •
In het eerste deel van deze DCDW bonuspodcast zitten we met Troy Spring CEO en oprichter van dealerworld VS. In deze aflevering bespreekt Troy “the conversion of the human mind”. Maar wat houdt dit precies in en wat bedoelt Troy met “the conversion of the human mind” ? Voordat we aan de podcast beginnen, is het misschien handig om te weten wie Troy is.
William Widjaja William Widjaja
• Laatste update:

Wie is Troy Spring:

Troy Spring is de oprichter van Dealerworld en wordt beschouwd als een van de meest vooruitstrevende automobielondernemers in de VS. Hij is de auteur van verschillende marketingboeken en eigenaar van een bedrijf dat zich richt op leadopvolging binnen de automobielsector via SMS/WhatsApp.

De conversie van het menselijke brein:

Troy legt uit hoe conversie van het menselijke brein werkt aan de hand van enkele voorbeelden uit de branche, zoals Carvana, Tesla en Peddle. Hij analyseert de websites van deze grote bedrijven en hoe alle elementen op de website bijdragen aan de conversie van de klant. Dit kan bijvoorbeeld het juiste gebruik van foto’s en het later terugkomen van de tagline of slogan zijn. Troy bespreekt ook hoe een SRP-pagina (Stock Replenishment Plan) eruit zou moeten zien als we de eerder genoemde elementen meenemen.

Assets:

Iedere bezoeker is een belangrijke asset en in de volgende aflevering van de podcast wordt besproken wat de ROI (Return on Investment) is van elk van deze assets.

Luister de volledige podcast hier: