AutoFirst ontzorgt de garagist in zijn marketing
Onze grote kracht is dat we de garagist ontzorgen in zijn marketing. Een eigen identiteit en herkenbaarheid in je lokale markt, is erg belangrijk. Het unieke karakter van elke AutoFirst-garage wordt door ons onder de aandacht gebracht van de consument,” licht de landelijke AutoFirst-formulemanager Rogier Roet toe. “Zo onderhouden wij de campagnes op de lokale social media en is de eigen hypermoderne AutoFirst-website ook echt een visitekaartje van het bedrijf. Alle foto’s zijn van de eigen mensen, occasions, pand en bedrijfsactiviteiten. Zo maken we de verwachting van de consument waar en creëren wij op social media een hoge betrokkenheid voor de AutoFirst ondernemer.”
Ingevuld
Hoewel marketing het speerpunt van AutoFirst is, worden natuurlijk alle facetten van een eigentijds autobedrijf ingevuld, zoals private lease en een uitstekende pechhulp met Europese dekking. Bovendien biedt AutoFirst de consument sinds kort twee jaar garantie op reparaties. Snelle onderdelenleverantie is gegarandeerd via de LKQ Fource en VROOAM-grossiers. Er zijn volop opleidingsmogelijkheden via Automotive Academy en Koskamp Opleidingen. Zich profileren als ‘EV ready’ is mogelijk via het Moobi-concept. Voor 2023 staat centraal de werving en het behoud van de autotechnicus voor de AutoFirst-werkgever. Logisch, want betrokkenheid is de grote kracht van iedere AutoFirst-vestiging; AutoFirst helpt daarbij!