regeldruk zet garantie in de spotlight

All-in prijzendiscussie gaat bij ­occasions vooral over garantie

Steven Don Steven Don
• Laatste update:

“Naast het leveren van garantiediensten zijn we steeds vaker onbezoldigd adviseur”, legt Eva van der Veeken, General Manager bij Autotrust, uit: “Wij vinden het vanzelfsprekend onze taak om de relevante wetgeving van haver tot gort te kennen. Dat stelt ons vervolgens in staat om onze klanten goed te informeren”. Autotrust biedt verschillende garantie-oplossingen aan. Sommige klanten maken gebruik van het Autotrust garantiemerk, waar anderen hun eigen garantiemerk of een BOVAG-garantie voeren. In de backoffice van Autotrust maakt dit geen verschil.In 2016 heeft Autotrust het internetplatform gelanceerd waarmee autobedrijven grip krijgen op hun garantiedienstverlening en garantiekosten, zonder dat er een verzekering aan te pas komt. Dit platform, dat door het leven gaat als OpenWarranty, is met name erg geschikt voor autobedrijven die met all-in prijzen werken. Van der Veeken: “Ons ontwikkelingsteam is er reuze trots op dat het ze lukt om de garantiekosten accuraat over een langere periode te voorspellen. Het systeem is zo succesvol dat in sommige gevallen de noodzaak om te verzekeren vervalt. ­Assurantiebelasting en verzekering risico­premie zijn niet meer van toepassing waardoor enorme besparingen worden gerealiseerd.” Autotrust is al jaren marktleider in het ­segment van verzekerde en onverzekerde occasiongaranties. “Autotrust is op het moment de meest vertrouwde garantiedienstverlener in Nederland”, sluit Van der Veeken af, “dit bereiken we door kwaliteit aan te bieden waar andere garantiedienstverleners bij lange na niet aan kunnen tippen”. Autotrust is goed op weg om in 2017 voor het vierde jaar op rij met meer dan 35% te groeien.

All-in prijzendiscussie gaat bij ­occasions vooral over garantie | Automotive Online
regeldruk zet garantie in de spotlight

All-in prijzendiscussie gaat bij ­occasions vooral over garantie

Steven Don Steven Don
• Laatste update:

“Naast het leveren van garantiediensten zijn we steeds vaker onbezoldigd adviseur”, legt Eva van der Veeken, General Manager bij Autotrust, uit: “Wij vinden het vanzelfsprekend onze taak om de relevante wetgeving van haver tot gort te kennen. Dat stelt ons vervolgens in staat om onze klanten goed te informeren”. Autotrust biedt verschillende garantie-oplossingen aan. Sommige klanten maken gebruik van het Autotrust garantiemerk, waar anderen hun eigen garantiemerk of een BOVAG-garantie voeren. In de backoffice van Autotrust maakt dit geen verschil.In 2016 heeft Autotrust het internetplatform gelanceerd waarmee autobedrijven grip krijgen op hun garantiedienstverlening en garantiekosten, zonder dat er een verzekering aan te pas komt. Dit platform, dat door het leven gaat als OpenWarranty, is met name erg geschikt voor autobedrijven die met all-in prijzen werken. Van der Veeken: “Ons ontwikkelingsteam is er reuze trots op dat het ze lukt om de garantiekosten accuraat over een langere periode te voorspellen. Het systeem is zo succesvol dat in sommige gevallen de noodzaak om te verzekeren vervalt. ­Assurantiebelasting en verzekering risico­premie zijn niet meer van toepassing waardoor enorme besparingen worden gerealiseerd.” Autotrust is al jaren marktleider in het ­segment van verzekerde en onverzekerde occasiongaranties. “Autotrust is op het moment de meest vertrouwde garantiedienstverlener in Nederland”, sluit Van der Veeken af, “dit bereiken we door kwaliteit aan te bieden waar andere garantiedienstverleners bij lange na niet aan kunnen tippen”. Autotrust is goed op weg om in 2017 voor het vierde jaar op rij met meer dan 35% te groeien.