‘De coronacrisis zorgt voor versnelde innovatie van de Nederlandse autobranche’

Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.

Reacties

  • Mark van Ringelestijn

    Een kleine tien jaar geleden wezen we dealers er al op dat andere retailers een stuk voortvarender waren als het ging om nieuwe (online) verdienmodellen. Dus in plaats van innovaties gaat het toch vooral om een noodzakelijke (en rijkelijk late) inhaalslag. Het zou mooi zijn als de automobielbranche (dankzij Corona) het conservatieve jasje eens permanent uit zou doen. De consument is er klaar voor!

‘De coronacrisis zorgt voor versnelde innovatie van de Nederlandse autobranche’ | Automotive Online

‘De coronacrisis zorgt voor versnelde innovatie van de Nederlandse autobranche’

Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.

Reacties

  • Mark van Ringelestijn

    Een kleine tien jaar geleden wezen we dealers er al op dat andere retailers een stuk voortvarender waren als het ging om nieuwe (online) verdienmodellen. Dus in plaats van innovaties gaat het toch vooral om een noodzakelijke (en rijkelijk late) inhaalslag. Het zou mooi zijn als de automobielbranche (dankzij Corona) het conservatieve jasje eens permanent uit zou doen. De consument is er klaar voor!