Callcenter moet omzet autobedrijf op peil houden

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • alessandro sta

    Ik zit daar niet op te wachten, als er iemand belt dan degene waarbij je de auto hebt gekocht. Overigens waarom niet tijdens de aanschaf van de auto, zulke services en producten nog meer aanbieden? Maak een goede afspraak over winterbanden, apk, onderhoud en alle andere zaken die in de levenscyclus van de auto voorbij komen. Ipv 1000 euro meer inruil, kan een klant kiezen voor service en onderhoud en apk.

Callcenter moet omzet autobedrijf op peil houden | Automotive Online

Callcenter moet omzet autobedrijf op peil houden

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • alessandro sta

    Ik zit daar niet op te wachten, als er iemand belt dan degene waarbij je de auto hebt gekocht. Overigens waarom niet tijdens de aanschaf van de auto, zulke services en producten nog meer aanbieden? Maak een goede afspraak over winterbanden, apk, onderhoud en alle andere zaken die in de levenscyclus van de auto voorbij komen. Ipv 1000 euro meer inruil, kan een klant kiezen voor service en onderhoud en apk.