Autodealer EMA sleept Mercedes importeur voor de rechter

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Medion

    Men blijft in alle opzichten arrogant bij de importeur in Utrecht. Van vele MB rijders verneem ik dat bij aftersales problematieken!Klant wordt dan als “lastig”ervaren. Dat je in deze moeilijke tijden je als producent zo opstelt!
    Maar hoogmoed komt voor de val.

  • e.huigen

    dit zelfde kunstje hebben ze ook bij J.van dijk en dochters bv geflikt door onder een hoedje te spelen met een andere dealer en de bank dit heeft ook van dijk zijn kop gekost en ook 50 man op straat

  • ap

    Wees blij dat je van je dealerschap af kan in deze tijd.
    Vele dealers van allerlei merken kunnen niet van hun verplichtingen af, maar geloof me, naa één jaat ben je blijer dan ooit te voren.

    Je klanten blijven voor 80% en je krijgt er nieuwe verse klanten bij omdat je flexibeler geworden bent als bedrijf, zonder importeurscontroles, etc. etc.

    Heel veel succes ermee.

    vr. groet A. P.

Autodealer EMA sleept Mercedes importeur voor de rechter | Automotive Online

Autodealer EMA sleept Mercedes importeur voor de rechter

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Medion

    Men blijft in alle opzichten arrogant bij de importeur in Utrecht. Van vele MB rijders verneem ik dat bij aftersales problematieken!Klant wordt dan als “lastig”ervaren. Dat je in deze moeilijke tijden je als producent zo opstelt!
    Maar hoogmoed komt voor de val.

  • e.huigen

    dit zelfde kunstje hebben ze ook bij J.van dijk en dochters bv geflikt door onder een hoedje te spelen met een andere dealer en de bank dit heeft ook van dijk zijn kop gekost en ook 50 man op straat

  • ap

    Wees blij dat je van je dealerschap af kan in deze tijd.
    Vele dealers van allerlei merken kunnen niet van hun verplichtingen af, maar geloof me, naa één jaat ben je blijer dan ooit te voren.

    Je klanten blijven voor 80% en je krijgt er nieuwe verse klanten bij omdat je flexibeler geworden bent als bedrijf, zonder importeurscontroles, etc. etc.

    Heel veel succes ermee.

    vr. groet A. P.