Autocircuit (NDC) wordt onderdeel van Autotrack

Luberto van Buiten Luberto van Buiten
• Laatste update:
Foto: Shutterstock

Occasionsite Autocircuit is vanaf 1 juli onderdeel van Automotive Mediaventions (AMV). Autocircuit is van NDC, dat is overgenomen door Het Mediahuis. Deze uitgeverij is weer mede-eigenaar van AMV, waar onder andere Autotrack, Autowereld en Gaspedaal toe behoren. Autocircuit wordt bij AMV onder Autotrack geschoven. Dat melden de bedrijven vandaag.

Regionale karakter

Autotrack heeft een bereik van 1,6 miljoen potentiële autokopers per maand. Over de toename in uniek bereik is, volgens AMV, pas iets te zeggen als de occasionsites zijn samengevoegd. “Naast het grote landelijke bereik dat we met Autotrack hebben, versterkt deze toevoeging het regionale karakter van Autotrack”, zegt Rico van der Vies, commercieel directeur Automotive MediaVentions. Autocircuit is vooral gericht op de provincies Drenthe, Friesland, Groningen, Overijssel en Flevoland. Marc Reineman, salesdirector NDC mediagroep, verwacht dat de toegevoegde waarde van Autocircuit ook zit in het aanbod. “Door deze samenvoeging groeit het aanbod van Autotrack nog verder met veel noordelijke occasions.”

Geplaatst in rubriek:
Luberto van Buiten
Luberto van Buiten

Luberto van Buiten (’76) ging in 2006 aan de slag bij Automotive. Hij was als hoofdredacteur eindverantwoordelijk voor de redactionele inhoud van sites en magazines van het cluster Auto & Fleet van ProMedia, en beheerde voor Automotive de portefeuilles verhuur en leasing. In zijn vrije tijd speelt Luberto gitaar in Nederpopband Laagland, tennist en loopt – zo af en toe – hard. Op 1 januari 2023 maakte hij bij ProMedia de overstap naar de functie van uitgever bij de divisie Rail & Cargo.

Autocircuit (NDC) wordt onderdeel van Autotrack | Automotive Online

Autocircuit (NDC) wordt onderdeel van Autotrack

Luberto van Buiten Luberto van Buiten
• Laatste update:
Foto: Shutterstock

Occasionsite Autocircuit is vanaf 1 juli onderdeel van Automotive Mediaventions (AMV). Autocircuit is van NDC, dat is overgenomen door Het Mediahuis. Deze uitgeverij is weer mede-eigenaar van AMV, waar onder andere Autotrack, Autowereld en Gaspedaal toe behoren. Autocircuit wordt bij AMV onder Autotrack geschoven. Dat melden de bedrijven vandaag.

Regionale karakter

Autotrack heeft een bereik van 1,6 miljoen potentiële autokopers per maand. Over de toename in uniek bereik is, volgens AMV, pas iets te zeggen als de occasionsites zijn samengevoegd. “Naast het grote landelijke bereik dat we met Autotrack hebben, versterkt deze toevoeging het regionale karakter van Autotrack”, zegt Rico van der Vies, commercieel directeur Automotive MediaVentions. Autocircuit is vooral gericht op de provincies Drenthe, Friesland, Groningen, Overijssel en Flevoland. Marc Reineman, salesdirector NDC mediagroep, verwacht dat de toegevoegde waarde van Autocircuit ook zit in het aanbod. “Door deze samenvoeging groeit het aanbod van Autotrack nog verder met veel noordelijke occasions.”

Geplaatst in rubriek:
Luberto van Buiten
Luberto van Buiten

Luberto van Buiten (’76) ging in 2006 aan de slag bij Automotive. Hij was als hoofdredacteur eindverantwoordelijk voor de redactionele inhoud van sites en magazines van het cluster Auto & Fleet van ProMedia, en beheerde voor Automotive de portefeuilles verhuur en leasing. In zijn vrije tijd speelt Luberto gitaar in Nederpopband Laagland, tennist en loopt – zo af en toe – hard. Op 1 januari 2023 maakte hij bij ProMedia de overstap naar de functie van uitgever bij de divisie Rail & Cargo.