Bynco wint internetmarketingprijs voor e-commerce

Maarten Bokslag Maarten Bokslag
• Laatste update:
Opgetogen medewerkers van Bynco na de prijsuitreiking (foto: Jeroen Veldkamp)

Bynco, het platform voor online occasionverkoop van Autobinck, won de prijs wegens de compleet nieuwe shopping-experince die het bedrijf de consument biedt, vertelt Jeroen Veldman, directeur van Bynco. “Wie kon zich drie jaar geleden voorstellen dat consumenten online een auto zouden kopen en die afrekenen met Ideal?”

Het bedrijf wint de prijs samen met Dearnova, het bureau dat de technische uitwerking van het marketingconcept voor zijn rekening nam. Ook Auto.nl was genomineerd voor de Spin Award. “Geweldig dat wij daar stonden, als de twee disrupters van de automarkt, tussen de reuzen als Heineken die normaal zulke awards winnen”, vertelt Veldman aan Automotive.Online autowinkels krijgen weinig auto’s retour. Lees hier het premium-artikel op Automotive Management.

Bynco bestaat nu ruim een jaar en in die tijd heeft zich uitstekend ontwikkeld, vindt Veldman, die geen verkoopcijfers wil geven. “We ontvangen elke maand 100 procent meer bezoekers op de website en streven er naar om in 2018 vier keer zoveel auto’s te verkopen als het jaar ervoor. Om dat te bereiken moeten we vooral nog aan onze naamsbekendheid werken. We hebben nu net onze eerste radiocampagne achter de rug. Mensen moeten ook wennen aan het idee om online een occasion te kopen.”

De autobranche sleepte nog een paar awards in de wacht. Pon won in de categorie banner (Audi) een gouden Spin Award en Porsche won een zilveren Spin Award voor design.

Geplaatst in rubriek:
Maarten Bokslag
Maarten Bokslag

Maarten is een ervaren freelancer op het gebied van de automotive en mobiliteit. Hij heeft een zwak voor klassieke auto's.

Bynco wint internetmarketingprijs voor e-commerce | Automotive Online

Bynco wint internetmarketingprijs voor e-commerce

Maarten Bokslag Maarten Bokslag
• Laatste update:
Opgetogen medewerkers van Bynco na de prijsuitreiking (foto: Jeroen Veldkamp)

Bynco, het platform voor online occasionverkoop van Autobinck, won de prijs wegens de compleet nieuwe shopping-experince die het bedrijf de consument biedt, vertelt Jeroen Veldman, directeur van Bynco. “Wie kon zich drie jaar geleden voorstellen dat consumenten online een auto zouden kopen en die afrekenen met Ideal?”

Het bedrijf wint de prijs samen met Dearnova, het bureau dat de technische uitwerking van het marketingconcept voor zijn rekening nam. Ook Auto.nl was genomineerd voor de Spin Award. “Geweldig dat wij daar stonden, als de twee disrupters van de automarkt, tussen de reuzen als Heineken die normaal zulke awards winnen”, vertelt Veldman aan Automotive.Online autowinkels krijgen weinig auto’s retour. Lees hier het premium-artikel op Automotive Management.

Bynco bestaat nu ruim een jaar en in die tijd heeft zich uitstekend ontwikkeld, vindt Veldman, die geen verkoopcijfers wil geven. “We ontvangen elke maand 100 procent meer bezoekers op de website en streven er naar om in 2018 vier keer zoveel auto’s te verkopen als het jaar ervoor. Om dat te bereiken moeten we vooral nog aan onze naamsbekendheid werken. We hebben nu net onze eerste radiocampagne achter de rug. Mensen moeten ook wennen aan het idee om online een occasion te kopen.”

De autobranche sleepte nog een paar awards in de wacht. Pon won in de categorie banner (Audi) een gouden Spin Award en Porsche won een zilveren Spin Award voor design.

Geplaatst in rubriek:
Maarten Bokslag
Maarten Bokslag

Maarten is een ervaren freelancer op het gebied van de automotive en mobiliteit. Hij heeft een zwak voor klassieke auto's.