Samenwerking MSN met Autotrader en Autoweek

Redactie Redactie
• Laatste update:

Door de samenwerking met Autotrader en Autoweek maakt MSN gebruik van het complete aanbod aan(auto)informatie die beide partijen aanbieden. Voor Autotrader betekent de overeenkomst een versterking van haar marktpositie, omdat het verwacht via MSN meer potentiële occasionkopers naar de website te lokken dan voorheen.

MSN claimt een bereik te hebben van 4 miljoen unieke bezoekers per maand. Daarom is de samenwerking een belangrijke schakel binnen de strategie van Autotrader om ervoor te zorgen, dat de consument haar via verschillende kanalen kan bereiken. Voor MSN is het voordeel van deze overeenkomst, dat alle auto-informatie van slechts één partij afkomstig is.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Samenwerking MSN met Autotrader en Autoweek | Automotive Online

Samenwerking MSN met Autotrader en Autoweek

Redactie Redactie
• Laatste update:

Door de samenwerking met Autotrader en Autoweek maakt MSN gebruik van het complete aanbod aan(auto)informatie die beide partijen aanbieden. Voor Autotrader betekent de overeenkomst een versterking van haar marktpositie, omdat het verwacht via MSN meer potentiële occasionkopers naar de website te lokken dan voorheen.

MSN claimt een bereik te hebben van 4 miljoen unieke bezoekers per maand. Daarom is de samenwerking een belangrijke schakel binnen de strategie van Autotrader om ervoor te zorgen, dat de consument haar via verschillende kanalen kan bereiken. Voor MSN is het voordeel van deze overeenkomst, dat alle auto-informatie van slechts één partij afkomstig is.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.