Het succes van Honda verleidde dealers tot grote investeringen

Grijs verleden | Na drie vette jaren volgde de ontnuchtering

Grijs verleden •
Wie zijn verleden niet kent, begrijpt heden nog toekomst. Daarom blikt AM in elk nummer terug op een belangrijke gebeurtenis in de autobranche. Ditmaal op de hybride-hype in de jaren 2008 tot 2010 met de Honda Civic Hybrid als een van de belangrijkste exponenten.
Bart Kuijpers Bart Kuijpers
• Laatste update:
De hybride-hype: Honda Civic Hybrid. [Beeld: Haak en Jansen Occasions]

Word lid

Dit is een premium artikel, exclusief voor leden van Automotive. Word ook lid, kies hieronder:


Persoonlijk lidmaatschap
Vanaf slechts € 219,- per jaar

Bedrijfslidmaatschap
Vanaf slechts € 339,- per jaar


Bent u al lid? Log dan direct in

Vragen over uw abonnement? Neem contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer. 

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds kort (op eigen initiatief) een Tesla en is daar erg tevreden (goedkoop en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.