Eerste Tata Nano op kenteken in Nederland

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Gerard

    Hoe kun je dit nu een auto noemen!? Levensgevaarlijk ding op de (snel)weg. Crash-zones, SRS systemen, hebben ze nog niet eerder van gehoord. Weten ze hoeveel doden er in het verkeer vallen in India, mede door gebrekkige vervoermiddelen.

  • Monique Bakx

    Ik snap er ook niets van. Te zwak om snel in te voegen en in te halen en te weinig bescherming voor de bestuurder. Of gaat de overheid aparte rijstroken toewijzen aan dit speelgoed?

  • stef

    Heb deze auto afgelopen weekend bekeken van binnen en buiten. Bij roest nu al.

  • tom

    Want dit mag je geen auto noemen omdat hij niet zo veilig is? Hou toch op man, een motor is niet minder gevaarlijk en daar zeurt toch ook niemand om? Prachtig hoe zuinig dit autotje is. Als jebang bent dat je geen 100 airbags om je heen hebt kopp je hem toch lekker niet.?

  • Raymond

    Weleens in een eend gereden? Vraag me af hoe veilig dat is… Ook geen airbag en dat soort veiligheids zaken en daar hoor je ook niemand over klagen toch! Ik denk dat zo’n nano het tegenwoordig goed zou kunnen doen in Nl en de rest van Europa.

  • eedy

    Dit is een supervoordelige auto in onderhoud, brandstof verbruik, belasting en aanschaf.
    Al het negatieve gedoe om trent de Nano is ten onrechte. Tata Nano is eigenaar van de fabriek in In dia en eindeljk een persoon die een betaalbare auto op de markt brengt. Buiten de Nano zijn er nog veel andere modellen pick ups, bussen en trucks.

Eerste Tata Nano op kenteken in Nederland | Automotive Online

Eerste Tata Nano op kenteken in Nederland

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Gerard

    Hoe kun je dit nu een auto noemen!? Levensgevaarlijk ding op de (snel)weg. Crash-zones, SRS systemen, hebben ze nog niet eerder van gehoord. Weten ze hoeveel doden er in het verkeer vallen in India, mede door gebrekkige vervoermiddelen.

  • Monique Bakx

    Ik snap er ook niets van. Te zwak om snel in te voegen en in te halen en te weinig bescherming voor de bestuurder. Of gaat de overheid aparte rijstroken toewijzen aan dit speelgoed?

  • stef

    Heb deze auto afgelopen weekend bekeken van binnen en buiten. Bij roest nu al.

  • tom

    Want dit mag je geen auto noemen omdat hij niet zo veilig is? Hou toch op man, een motor is niet minder gevaarlijk en daar zeurt toch ook niemand om? Prachtig hoe zuinig dit autotje is. Als jebang bent dat je geen 100 airbags om je heen hebt kopp je hem toch lekker niet.?

  • Raymond

    Weleens in een eend gereden? Vraag me af hoe veilig dat is… Ook geen airbag en dat soort veiligheids zaken en daar hoor je ook niemand over klagen toch! Ik denk dat zo’n nano het tegenwoordig goed zou kunnen doen in Nl en de rest van Europa.

  • eedy

    Dit is een supervoordelige auto in onderhoud, brandstof verbruik, belasting en aanschaf.
    Al het negatieve gedoe om trent de Nano is ten onrechte. Tata Nano is eigenaar van de fabriek in In dia en eindeljk een persoon die een betaalbare auto op de markt brengt. Buiten de Nano zijn er nog veel andere modellen pick ups, bussen en trucks.