#DCDW sleept AWA-award in de wacht

Bart Kuijpers Bart Kuijpers
• Laatste update:
Namens #DCDW waren Paul de Vries (links), Stefanie Meenink en Gerben Beck aanwezig om de Award op te halen. (Foto: #DCDW)

#DCDW heeft gisteravond de Automotive Website Award (AWA) voor het product Call Coaching in de wacht gesleept. Dat meldt het bedrijf vandaag. De AWA wordt georganiseerd door Brian Pasch Enterprises. Gisteren vond de uitreiking van de prijzen plaats in Las Vegas, waar deze week de Nada wordt gehouden. 

In 2016 sleepte #DCDW-eigenaar Paul de Vries eerder al een AWA in de wacht

Call Coaching is een onderdeel binnen Calldrip, een tool waarmee autobedrijven snel leads kunnen beantwoorden. Onderdeel van het product is een coachingsmodule die helpt om verkopers betere telefoongesprekken te laten voeren en om meer afspraken te maken met de potentiële nieuwe autokoper.   

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.

#DCDW sleept AWA-award in de wacht | Automotive Online

#DCDW sleept AWA-award in de wacht

Bart Kuijpers Bart Kuijpers
• Laatste update:
Namens #DCDW waren Paul de Vries (links), Stefanie Meenink en Gerben Beck aanwezig om de Award op te halen. (Foto: #DCDW)

#DCDW heeft gisteravond de Automotive Website Award (AWA) voor het product Call Coaching in de wacht gesleept. Dat meldt het bedrijf vandaag. De AWA wordt georganiseerd door Brian Pasch Enterprises. Gisteren vond de uitreiking van de prijzen plaats in Las Vegas, waar deze week de Nada wordt gehouden. 

In 2016 sleepte #DCDW-eigenaar Paul de Vries eerder al een AWA in de wacht

Call Coaching is een onderdeel binnen Calldrip, een tool waarmee autobedrijven snel leads kunnen beantwoorden. Onderdeel van het product is een coachingsmodule die helpt om verkopers betere telefoongesprekken te laten voeren en om meer afspraken te maken met de potentiële nieuwe autokoper.   

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.